اخبار جدید از گلکسی نوت ۹ برخی شایعات را تایید می کند

0
470

کالاسودا- تصاویر جدید از گلکسی نوت ۹ لو رفت. سامسونگ چند روز پیش تاریخ معرفی این گوشی هوشمند را مشخص کرد و این کمپانی اعلام کرده است که این فبلت قدرتمند که یکی از برترین ها در بازار موبایل خواهد بود در روز ۹ آگوست ۲۰۱۸ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این فبلت قدرتمند همانند وعده های این کمپانی به نظر می رسد توانایی قرار گرفتن در جمع برترین های سال را خواهد داشت. این موضوع از بررسی اولین اخبار رسمی توسط کمپانی دریافت .

همانطور که برای این فبلت قابل پیش بینی بود همان ظاهری که در شایعات مطرح شده است را باید قطعی دانست . این ظاهر  و نمای جلوی گلکسی نوت ۹ کاملا شبیه به پرچم دار سال گذشته یعنی نوت ۸ خواهد بود . البته در کنار تکراری بودن این ظاهر باید این موضوع را دانست که فبلت سال گذشته یکی از زیبا ترین گوشی های سال بود. قاب پشتی این دستگاه نیز به نظر شایعات را برطرف کرده است و تمام پیش گویی های از این گوشی هوشمند درست بود ه است.

جایگاه حسگر اثر انگشت در قاب پشتی، طراحی دوربین های دو گانه که این کمپانی کره ایی کمی دیرتر از برند های دیگر  آغاز کرد و هم چنین حضور دکمه بیکسبی در زیر دکمه های کاهش و افزایش حجم صدا اتفاق عجیبی به نظر نمی رسید. اما یکی از مواردی که پیش بینی آن اشتباه بود حضور دکمه عکاسی در سمت راست گوشی هوشمند بود که سامسونگ قصد این دکمه کاربردی را زده است و از ان در فبلت جدید خود استفاده نخواهد کرد.

تیزر منتشر شده یک اتفاق عجیب را نیز نشان می دهد که شاید تنها نور پردازی های جالبی را نشان دهد اما رنگ زرد برای این فبلت کمی عجیب و غیر قابل انتظار خواهد بود و باید دید آیا این غول کره ایی گوشی هوشمند خود را در این رنگ در اختیار کاربران خواهد داد یا خیر. البته این موضوع شاید به وقوع بپیوندد زیرا در سال گذشته وارد شدن رنگ قرمز و آبی تیره توسط برند های مختلف مورد استقبال قرار گرفته بود.

فبلت جدید سامسونگ در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت ولی به نظر می رسد نسخه های دیگر نیز در اختیار کاربران قرار گیرد که معمولا این حافظ های بالاتر با تعداد محدود تری روانه بازار خواهد شد. این نسخه ها ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ خواهند بود

شاید جدید ترین اقدام سامسونگ در فبلت گلکسی نوت ۹ استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری باشد که به کاربر این قابلیت را می دهد تا ۲۵ ساعت بدون وقفه بتواند ویدیو های با کیفیت بالا را با شرایط نوری بسیار خوب مشاهده کند .

حال با این شرایط باید منتظر روز ۱۸ مرداد و رونمایی از این فبلت هیجان انگیز باشیم و ببینیم آیا این فبلت ارزشمند مانند گلکسی نوت ۲ یک گوشی خاطره انگیز خواهد شد یا مانند گلکسی نوت ۷ با مشکلات عجیبی مواجه خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها