گلکسی واچ سامسونگ در ابعاد مختلف روانه بازار خواهد شد

0
463

کالاسودا- گلکسی واچ در دو نسخه عرضه خواهد شد. اخباری از کمپانی کره ایی ساسونگ منتشر شد است که نشان می دهد سامسونگ قصد دارد ساعت جدید خود را در دو مدل ودر اندازه و ابعاد متفاوت روانه بازار کند. با این وجود هنوز قیمت این ساعت هوشمند به صورت رسمی اعلام نشده است و بدون شک این ساعت بسیار زیبا در کنار گلکسی نوت ۹ رونمایی خواهد شد و باید در برلین شاهد رونمایی رسمی این ساعت هوشمند که مجهز به سیستم عامل تایزن خواهد بود باشیم .

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که ساعت گلکسی واچ در دو نسخه ۱.۱۹ اینچی صفحه نمایش دایره ایی شکل و همچنین نسخه بزرگتری دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی را شامل می شود. به این ترتیب به نظر می رسد این ساعت هوشمند در دو نسخه ۴۸ میلی متری و ۴۳.۴ میلی متری روانه بازار خواهد شد. بین این دو نسخه تفاوت های بسیاری وجود ندارد و مدل بزرگتر شماره مدل SM-R805 و نسخه کوچکتر شماره مدل SM-R815 دارد و به نظر می رسد که یکی از نسخه ها از سیم کارت ۴G پشتیبانی می کند. با این وجود نسخه گلکسی واچ به نظر می رسد که با طراحی خاصی به زودی بازار ساعت های هوشمند را تسخیر کند.

همانطور که بیان شد سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را در روز ۲۴ آگوست روانه بازار خواهد کرد. این مراسم همزمان با رونمایی پرچم دار جدید سامسونگ یعنی فبلت گلکسی نوت ۹ صورت خواهد گرفت. گلکسی واچ سامسونگ قرار است در روز رونمایی گلکسی نوت ۹ با سیستم عامل همیشگی خود یعنی تایزن روانه بازار شود. این خبر شاید کمی ناراحت کننده برای افرادی باشد که انتظار این سیستم عامل را نداشته باشد. سیستم عامل تایزن هماهنگی بسیار زیادی با گوشی های خود سامسونگ دارد و تمام توان خود را برای گوشی های برند های دیگر نمی تواند ارائه دهد. کمپانی کره ایی سامسونگ در این سری از ساعت های خود این وعده را به کاربران داده است که تمام توان خود را برای اضافه کردن نرم افزار های ورزشی در این ساعت داشته است.

با توجه به شرایط موجود سامسونگ توانایی تولید یک ساعت هوشمند پرطرفدار را خواهد داشت. اولین موضوعی که در خرید ساعت های هوشمند بررسی می شود مقاوم بودن آن در برابر آب و ضربه است که تقریباً تمام ساعت ها این موضوع را مد نظر قرار می دهد .با توجه به شایعات قبلی این ساعت هوشمند از باتری ۴۷۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد. با استفاده از PLP سامسونگ توانسته است که برد ساعت خود را باریک تر و بسیار سبک تر از ساعت های دیگر روانه بازار کند که در بحث طراحی بسیار اهمیت دارد و در فروش نیز بسیار مفید خواهد بود زیرا می توان از فضاهای موجود برترین استفاده را کرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها