گلکسی +S20 سامسونگ با اندروید 11 می‌آید

0
194

اوایل ماه، +Galaxy S20 با جدیدترین سیستم عامل اندروید 11 در GeekBench تست شد و حالا برای بار دوم این گوشی در HTML5test ظاهر شده است که همراه با مرورگر Samsung Internet 13.0 است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، سری سه تایی سامسونگ Galaxy S20 اولین گوشی‌هایی خواهند بود که سیستم عامل جدید اندروید را دریافت می‌کنند. نسخه جدید اندرویدی با One UI 3 عرضه می‌شود. علاوه بر این، بنچمارک جدید نشان می‌دهد که Samsung Internet 13.0 نیز با اندروید 11 وارد بازار خواهد شد و در این گوشی‌ها به کار گرفته می‌شود.

سامسونگ اخیراً جدیدترین Samsung Internet 12.1.2.5 را با ویژگی‌های جدید مانند بهبود حالت تاریک به بازار عرضه کرده است؛ و حالا نوبت نسخه‌ی جدید آن است. در این لیست خبری از ویژگی‌های نسخه‌ی 13 این مرورگر نیست.

گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس  با این مرورگر و اندروید 11، توانست در HTML5test  از حداکثر 555 امتیاز، 469 امتیاز کسب کند.

در اوایل این ماه، سامسونگ نسخه‌ی بتا One UI 3.0 را با سیستم عامل اندروید 11 عرضه کرد. تعداد کمی از متقاضیان در کره جنوبی و ایالات متحده توانستند برای تست نرم افزار ثبت نام کنند. پس از اتمام مرحله قبل، فاز بتای گسترده‌تر و عمومی‌تری آغاز خواهد شد.

از هم اکنون، هیچ زمان بندی رسمی از طرف سازنده تلفن‌های هوشمند در مورد زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بتای عمومی اعلام نشده است. با توجه به جدول زمان بندی قبلی، باید انتظار داشته باشیم که نسخه‌ی بتای عمومی در ماه اکتبر در دسترس قرار بگیرد.

بتا عمومی در بازارهای عمده مانند چین، ایالات متحده، انگلیس، هند، لهستان، کره جنوبی و آلمان در دسترس خواهد بود. سه گوشی Galaxy S20 و دو گوشی Galaxy Note 20 در کنار گوشی‌های تاشو جدید؛ اولین دستگاه‌هایی هستند که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها