گوشواره‌های ایرپاد اپل با طراحی گره خورده در هم

0
1523

به نظر می‌رسد بیشتر مردم ایرپادهای بی سیم اپل را به طور کامل پذیرفته‌اند، چرا که در حقیقت همه ما را از سیم و کابل‌های اضافی دور و برمان راحت کرده اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، گوشواره‌هایی از ایرپادهای اپل توسط هنرمندانی به نام آلیا موراسکی و ساموئل کوپلند به عنوان یادآوری اینکه از کجا به کجا (هدفون‌های بی سیم) رسیدیم طراحی شده است که در نوع خود جالب است. این محصولات دوست داشتنی جایگزین هندزفری های گره خورده و اعصاب خورد کنی شده اند که زمانی از آنها استفاده می‌کردیم.

داستان خلق گوشواره‌های ایرپاد

این دو هنرمند در پیج اینستاگرام خود محصولات جذاب دیگری هم دارند و اکنون نیز گوشواره‌های ایرپاد را به قیمت 40 دلار در معرض فروش گذاشته اند. داستانی که در پس این طراحی وجود دارد، لحظاتی شیرین را روایت می‌کند که طی آن هنرمندان از غریبه ای الهام می‌گیرند که در مترو در حال گوش دادن به موسیقی بوده و سیم‌های هدفون او در هم پیچ و تاب خورده بود.

 این دو نفر هنرمند در لیست اقلامی که خود تولید می کنند، خلاقیت را به سمت تولید گوشواره‌های مارپیچ هندزفری برده‌اند که روشی عادلانه برای توصیف در هم پیچ خوردن سیم هندزفری هاست.

قبلاً هم طرح‌های زیادی مبنی بر طراحی گوشی بر اساس هدفون‌ها دیده بودیم. نگه دارنده ی هدفون های بلوتوثی به عنوان گوشواره و استفاده از پیرسینگ برای آویزان کردن ایرپاد از جمله این موارد هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها