گوشی‌های هوآوی سری Mate 40 امسال وارد بازارهای جهانی نمی‌شود

0
597

یکی از محصولات اصلی هوآوی که در نیمه دوم سال جاری عرضه می‌شود؛ پرچمداران سری Mate 40 خواهد بود. در میان خبرهای ضد و نقیض؛ Evan Blass اعلام کرده است که سری Huawei Mate 40 امسال عرضه نمی‌شود و باید تا سال 2021 صبر کنیم. با این حال، وی مشخص نکرد که آیا در مورد بازار جهانی صحبت می‌کند یا بازار چین.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، مشخص نیست منظور Evan Blass در مورد عرضه این سری از گوشی‌های هوآوی، در بازار چین است یا بازارهای جهانی. ممکن است این گوشی‌ها در سال 2020 وارد بازار چین شوند؛ اما عرضه جهانی آن به سال 2021 موکول شود.

شایعات حاکی از آن است که هواوی در حال ارزیابی هوشمندانه‌ی شرایط است و انتظار نمی‌رود تقاضای زیادی برای پرچمداران Mate 40 وجود داشته باشد.

در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2020، این شرکت از EMUI 11، آخرین نسخه نرم افزار تلفن همراه خود رونمایی کرد.

طبق گزارشات، این رابط براساس اندروید 10 است. غول چینی ابتدا تأیید کرد که برخی از ویژگی‌های Android 11 در EMUI 11 گنجانده خواهد شد. این بدان معنی است که نسخه نهایی EMUI 11 احتمالاً بر اساس Android 10 است. به دلیل ممنوعیت ایالات متحده، Huawei نتوانسته است برای توسعه نرم افزار جدید خود بر اساس آخرین نسخه اندروید با گوگل همکاری کند.

در بیانیه دوم، این شرکت اعلام کرد که دستگاه‌های دارای EMUI 11، در آینده به HarmonyOS ارتقا پیدا می‌کنند. با این حال، در این بیانیه نامِ مدل‌های خاصی که ممکن است به روز شوند؛ ذکر نشده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها