گوشی ایسوس ROG Phone 3 یک گوشی گیمینگ 5جی

0
459

اگر در بین گوشی‌های اندرویدی گیمینگ به دنبال یک گوشی با مشخصات خوب و عالی هستید؛ ایسوس ROG Phone 3 شما را به این خواسته‌تان می‌رساند.

یه گزراش کالاسودا و به نقل از theverge، این دستگاه با یک صفحه نمایش 6.59 اینچی OLED HDR با نرخ تازه سازی 144 هرتز با زمان پاسخ‌دهی 1 میلی ثانیه عرضه خواهد شد.

ایسوس ROG Phone 3 مجهز به چیپست Snapdragon 865 Plus با پشتیبانی 5G است و می‌توان آن را با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 پیکربندی کرد. در نهایت، ROG Phone 3 همانند مدل سال گذشته دارای باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی دارد.

ایسوس ادعا می‌کند که حسگر لمسی را با سنسور فشار اولتراسونیک AirTrigger بهبود بخشیده و تجربه استفاده از یک کنترلر واقعی را ارائه می‌دهد. ایسوس با استفاده از این سنسورهای AirTriggers، دکمه‌های فیزیکی L1 / L2 و R1 / R2 را تقلید کرده است.

ایسوس مجموعه‌ای از لوازم جانبی‌های کاربردی را نیز در کنار این گوشی قرار داده است. یک TwinView Dock 3 وجود دارد که صفحه نمایش دیگری را به این ترکیب اضافه می‌کند تا بتوانید به صورت چند وظیفه‌ای از گوشی بهره ببرید. البته خرید این لوازم جانبی‌ها گران است اما تجربه لذت بخشی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ایسوس همچنین قصد دارد چند لوازم جانبی دیگری را در اواخر سال 2020 عرضه کند تا تجربه‌ی استفاده از ROG Phone 3 را تکمیل کند.

ROG Strix XG16 یک مانیتور بازی قابل حمل 15.6 اینچی با پنل IPS و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. ROG Cetra RGB یک هدفون مخصوص بازی‌ و داخل گوش است که دارای صدای فعال و اتصال USB-C دارد. در آخر اینکه، ROG Falchion یک صفحه کلید مکانیکی بی سیم با نوار لمسی است که می‌توانید آن را شخصی سازی کنید. ایسوس ادعا می‌کند که صفحه کلید از عمر باتری 400 ساعت برخوردار است.

ROG Phone 3 در ماه سپتامبر در ایالات متحده عرضه می‌شود و هنوز ایسوس قیمتی را برای آن اعلام نکرده است؛ اما انتظار دارید قیمت آن فراتر از 1000 دلار باشد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها