گوشی تاشوی شیائومی Mi Mix Fold 2 با فناوری UTG سامسونگ

0
104

بر اساس گزارش‌ها، گوشی شیائومی Mi Mix Fold 2 در سه ماهه دوم یا سوم سال 2022 عرضه خواهد شد و از فناوری ابتکاری UTG سامسونگ استفاده خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina،  ماه مارس، کمپانی شیائومی با گوشی Mi Mix Fold دنیا را شگفت زده کرده است. با وجود محدودیت در دسترس بودن، این گوشی بسیار موفق بود و این شرکت در حال آماده سازی نسخه‌ی دوم این گوشی با نام Mi Mix Fold 2 و فناوری UTG سامسونگ است.

طبق شایعات ، گوشی هوشمند تاشوی جدید شیائومی از صفحه نمایش داخلی ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد و دارای شیشه بسیار نازک (UTG) است.

این فناوری در حال حاضر در Samsung Galaxy Z Fold3 و در Oppo Find N به کار گرفته شده است.

این شیشه با مواد ویژه و شیشه‌ای به ضخامت 30 میکرون ساخته شده و انعطاف پذیری و دوام بالایی دارد و بسیار نازک‌تر از شیشه نمایشگر گوشی‌های هوشمند سنتی است.

نازکی این صفحه نمایش دلیل انعطاف پذیری آن است. اگرچه مقاومت و دوام نمایشگر گوریلا گلس ندارد، اما نسبت به سایر مواد بادوام‌تر است.

مشخصات Xiaomi Mi Mix Fold 2

طبق شایعات ، شیائومی Mi Mix Fold 2 دارای صفحه نمایش داخلی 8.1 اینچی با نرخ تازه سازی  LTPO 120 هرتز است. علاوه بر این، شیائومی در حال آماده کردن لولای جدید است که نسبت به نسل قبلی ارتقاء دارد.

اطلاعاتی در مورد بخش سخت افزاری وجود ندارد؛  اما به نظر با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 1 عرضه خواهد شد.

همچنین به احتمال زیاد یک دوربین قدرتمند و یک باتری بزرگ دارد.

شیائومی Mi Mix Fold 2 به احتمال زیاد همراه با شیائومی 12 اولترا عرضه شود. این نسخه در هفته آینده با سری Xiaomi 12 عرضه نمی‌شود.

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها