انتظار رونمایی گوشی تاشوی موتورولا RAZR چه زمان به پایان می رسد؟

0
207
انتظار رونمایی گوشی تاشوی موتورولا RAZR چه زمان به پایان می رسد؟

موتورولا  RAZR (2019)یکی از مورد انتظارترین گوشی های جدید امسال یعنی سال 2019 است که انتظار رونمایی آن در سال جدید وجود دارد.

مشخصات لو رفته

بر اساس شایعات گوشی Motorola RAZR ، دستگاهی تاشو است که در امتداد افقی باز و بسته می شود ( درست برعکس گوشی تاشوی سامسونگ) که به اندازه تمام صفحه 6.2 اینچ یا 6.5 اینچ بر اساس شایعات) باز می شود. بر خلاف Samsung Galaxy Fold و Huawei Mate X که از یک تلفن هوشمند به یک تبلت تبدیل می شوند ، RAZR به گونه ای طراحی شده است که تا زمانی که به گوشی همراه نیاز دارید در جیب شما بماند.

یک صفحه نمایش خارجی کوچک برای اعلان ها نیز در این گوشی وجود خواهد داشت و شما را به یاد طراحی های قدیم گوشی های نوکیا و موتورولا خواهد انداخت. به ‌نظر می‌ رسد دستگاه جدید به پردازنده‌ اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام و باتری ۲۷۳۰ میلی ‌آمپرساعتی مجهز باشد. احتمالا اپراتور تلفن‌ همراه ورایزن در بازار ایالات متحده به ‌صورت انحصاری از فروش موتورولا RAZR پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات لو رفته

برند RAZR

موتورولا RAZR یکی از گوشی‌های هوشمندی است که بیش از ۱۳۰ میلیون دستگاه از آن فروخته شده است. موتورولا برند Droid RAZR را برای بخشی از گوشی ‌های هوشمند اندرویدی احیا کرده است که به ‌صورت انحصاری در آمریکا فروخته می ‌شوند. اکنون گوشی تاشوی این برند با ویژگی های جدید به زودی به بازار خواهد آمد.

قیمت و زمان رونمایی چه بازه ای است؟

ماه گذشته، گزارش مشابهی درباره‌ این دستگاه منتشر شد که در آن گفته شده بود موتورولا RAZR در دسامبر با قیمتی بیش از ۱،۵۰۰ یورو در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. تمامی اخبار و شایعات تأیید می‌کنند باید منتظر چنین گوشی هوشمندی باشیم ؛ ولی  واقعیت این است که هنوز تاریخ رونمایی رسمی ‌اش مشخص نشده است.

برند RAZR

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها