4 گوشی جدید شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ رونمایی می شوند

0
289
4 گوشی جدید شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ رونمایی می شوند

بر اساس اخبار منتشر شده 4 گوشی جدید شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی به صورت رسمی رونمایی می شوند. ماه گذشته سامسونگ لنز جدید دوربین گوشی هوشمند خود را با بالاترین رزولوشن ممکن به صبت رساند و به نظر می رسد شیائومی قصد دارد اولین شرکتی باشد که از این لنز ها استفاده می کند.

سنسور ISOCELL Bright HMX کمپانی سامسونگ دارای اندازه 1.1.33 است و از رزولوشن 108 مگاپیکسلی بهره می برد، با وجود اینکه بالا بردن رزولوشن تنها دلیل برای بهبود شرایط دوربین نیست با این وجود بدون شک شرایط جالبی را به وجود خواهد آورد.

گوشی های جدید شیائومی با لنز 108 مگاپیکسلی

همانطور که بیان شد به نظر می رسد شیائومی اولین برندی است که از این لنز جذاب استفاده خواهد کرد و تاکنون شایعات زیادی در مورد Mi Mix 4 وجود دارد که احتمالا در ماه اکتبر رونمایی می شود. با این وجود تحقیقات جدید توسط XDA Developers نشان داده است که این شرکت چینی در واقع روی چهار تلفن هوشمند مختلف کار می کند که از دوربین عقب 108 مگاپیکسلی بهره خواهند برد. این گوشی های هوشمند با کدهای “tucana”, “draco”, “umi”, and “cmi” رمزگذاری شده اند و از طریق Mi Gallery app رابط کاربری MIUI شیائومی فاش شده است.

این نرم افزار مشاهده ی تصاویر 108 مگاپیکسلی با رزولوشن بالا را پشتیبانی می کند، البته این قابلیت برای چهار گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. این موضوع تایید می کند که این 4 محصول از لنز های 108 مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته شده است و اگر قصد دارید تصاویری با رزولوشن 108 مگاپیکسلی را به ثبت برسانیم.در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند از سنسور ISOCELL Bright HMX از آرایه کوادبایر بهره می برد و می توانید با رزولوشن 27 مگاپیکسلی و اندازه پیکسل 1.6μm تصاویری را تهیه کنید.

گوشی های جدید شیائومی با لنز 108 مگاپیکسلی

این وب سایت مدتی پیش اعلام شد که دو گوشی هوشمند شیائومی با دوربین پاپ آپ استفاده خواهد کرد و سپس مشخص شد که گوشی های Redmi K20 Pro / Mi 9T Pro و Redmi K20 / Mi 9T این دو گوشی موبایل خواهند بود.از این رو اثبات این موضوع که 4 گوشی جدید شیائومی با این لنز روانه بازار فروش می شود غیر منطقی نخواهد بود.زیرا اگر شیائومی قصد استفاده از این لنز را تنها روی یکی از گوشی های هوشمند خود داشته باشد استفاده از قابلیت پخش آن در 4 گوشی بسیار غیر منطقی خواهد بود.

حال باید دید کدام گوشی های هوشمند با این لنز روانه بازار خواهد شد، به نظر می رسد شیائومی قصد دارد با استفاده از این لنز های رقابت نزدیکتری با برند های پرفروش گوشی های هوشمند یعنی سامسونگ، هواوی و آیفون داشته باشد که رقابت برای بهترین دوربین گوشی های هوشمند در سال های اخیر میان این سه برند بوده است و کمتر خبری از برندهای دیگر گوشی های هوشمند در این میان مطرح شده است. حال باید دید شیائومی با همکاری سامسونگ در بخش لنز های گوشی می تواند شرایط بهتری را در این بخش به دست آورد یا خیر.

و گوشی هوشمند شیائومی با دوربین پاپ آپ استفاده خواهد کرد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها