گوشی های جدید نوکیا به زودی شگفتی ساز می شوند

0
866
گوشی های جدید نوکیا به زودی شگفتی ساز می شوند؟

امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد کمپانی اچ ام دی گلوبال قصد دارد از برخی محصولات جدید خود رونمایی کند. این گوشی های موبایل هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اند اما به نظر می رسد از گوشی موبایل نوکیا 8.1 رونمایی شود. البته بعید به نظر می رسد این گوشی موبایل تنها محصول اچ ام دی گلوبال باشد که در این روز رونمایی می شود.
طبق اخبار منتشر شده، گوشی های جدید نوکیا 5 دسامبر در دوبی رونمایی می شوند. این مراسم از جهات بسیاری برای این کمپانی قدرتمند اهمیت دارد و به نظر می رسد اگر نوکیا سال خوبی را تجربه کند، به ماندگار شدن این برند دوست داشتنی می توان امیدوار بود. در حال حاضر گوشی های هوشمند برند نوکیا یک درصد از فروش بازار را بر عهد دارند و پشتیبانی بسیار خوبی از کاربران خود انجام می دهند.
یکی از مدیران این برند در صفحه توییتری خود نوشته است «بیشتر انتظار داشته باشید». به همین دلیل به نظر می رسد دو یا سه گوشی موبایل به صورت رسمی رونمایی شوند. بر اساس تصاویر منتشر شده، گوشی های نوکیا به طور کلی از ظاهر مورد توجه برندهای تولید کننده موبایل وبریدگی صفحه نمایش بهره می برند.

گوشی های جدید نوکیا شامل چه مدل هایی می شود؟

گوشی های جدید نوکیا چه مدل هایی را شامل می شود؟

در حال حاضر سه گوشی هوشمند دیگر این امکان را دارند که به صورت رسمی رونمایی شوند. گوشی های هوشمند نوکیا 7.1 پلاس و نوکیا 8.1 پلاس که از پردازنده اسنپدراگون 710 بهره می برند، دو گزینه محتمل برای این مراسم هستند و به احتمال زیاد صحبت های بسیاری در این مراسم پیرامون نوکیا 9 خواهد بود. گوشی هوشمند نوکیا 9 دارای پنج لنز دوربین خواهد بود و طبق ادعای کمپانی اچ ام دی گلوبال، این گوشی هوشمند تمام رقبا را در بخش دوربین کنار خواهد زد. حال باید دید این گوشی هوشمند چه شرایطی را برای کاربران و این برند قدرتمند رقم خواهد زد.
با وجود تمام شایعات باید تا روز رونمایی صبر کرد و دید گوشی های هوشمند نوکیا می توانند تجربه خوبی را برای کاربران به همراه آورند یا خیر. در سال های اخیر کمپانی اچ ام دی گلوبال توانسته برند نوکیا را متحول کند و درتلاش است این برند کهنه کار را به جایگاه گذشته خود بازگرداند؛ مقامی که بعید به نظر می رسد که به راحتی به برند نوکیا برسد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها