گوشی جدید یولفون با حاشیه بالای صفحه عرضه می‌شود

0
930

کالاسودا – برند یولفون در حال برنامه ریزی برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید از سری Armor به نام Armor 5 است.

این شرکت تنها تصاویری را از این دستگاه به اشتراک گذاشته است و همچنین اطلاعات اندکی را در مورد مشخصات آن نیز به اشتراک گذاشته است. یولفون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه های موبایل و لوازم جانبی با کیفیت بالا در چین است.

شرکت یولفون در مورد  این گوشی می گوید که Armor5 اولین گوشی هوشمند Tri-proof جهان است. این اصطلاح به این معنی است که این شرکت در واقع گواهینامه IP68 ضد آب، ضد گردغبار و گواهینامه سختی را کنار هم دارد. با این حال شرکت هنوز به طور رسمی این موضوع را تائید نکرده است.

جالب است بدانید که این گوشی از جنس شیشه ای است اما گوشی های شیشه ای در هنگام سقوط با آسیب های جدی مواجه می شوند. به همین دلیل یولفون فکر این مسئله را نیز کرده است و محافظی را در پشت و جلوی گوشی اعمال کرده است. در حالی که اطراف دستگاه نیز به خوبی محافظت می‌شوندو با وجود شیشه ای بودن گوشی، خیال مخاطب را از سقوط و شکستن راحت می کند.

این گوشی قادر است در آب و گردوخاک شدید نیز دوام بیاورد. ویژگی امتیاز مقاومت در برابر و گرد وغبار IP68 و طراحی جامد یولفون را به یک گوشی مقاوم در محیط های سخت و خشن مانند خاک، گلدان، شن و آب تبدیل کرده است.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت آن در پشت گوشی و یک دوربین دوگانه بالای آن اشاره کرد. فلش دوگانه LED نیز در پشت این دستگاه وجود دارد و همینطور نام تجاری آن نیز در کنارش قرار دارد. کلیه کلیدهای فیزیکی در سمت راست قرار گرفته اند، در حالی که دستگاه در بالای صفحه دارای یک حاشیه است. این گوشی ها حاشیه باریکی دارند و ضخیم نیستند.

این شرکت باطری ۵۰۰۰ میلی آمپری را در داخل این گوشی قرار داده است، در حالی که این دستگاه نمایشگر ۵.۸۵ اینچی است اما اطلاعاتی در مورد رزولوشن آن در دسترس نیست، اما احتمالاً نسبت صفحه نمایش آن انتظار می رود که ۹:۱۸ باشد.

پردازنده هشت هسته ای این گوشی از نوع مدیاتک helio P23 است که مصرف این گوشی را ساپورت خواهد کرد. دوربین آن نیز از نوع ۱۶ و  مگاپیکسلی است. ممکن است این اطلاعات در آینده تغییر پیدا کند و برای اطلاع از جزئیات دقیق باید در آینده ای نزدیک منتظر رونمایی این گوشی باشیم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید