گوشی زنفون 5Q ایسوس آپدیت اندروید پای دریافت می کند

0
523
گوشی زنفون 5Q ایسوس آپدیت اندروید پای دریافت می کند

گوشی جدید ایسوس یعنی گوشی زنفون 5Q پس از برادرهای بزرگ تر خود، آپدیت اندروید پای را دریافت می کند.

ایسوس یکی از برندهایی است که به سختی سریع ترین آپدیت ها را برای گوشی های خود ارسال می کند، اما حداقل برای سری های زنفون 5 سعی کرده که آپدیت سیستم عامل را به موقع ارائه کند.

ارائه آپدیت های منظم

پس از اینکه گوشی های زنفون 5 و زنفون 5Z به طور منظم در اواخر سال 2018 و اوایل 2019 آپدیت های خود را دریافت کردند. اکنون نوبت به گوشی ایسوس زنفون 5Q رسیده است. این گوشی که در بازارهای دیگر مانند زنفون 5 لایت و زنفون 5 سلفی پرو  هم شناخته می شود، در نهایت روی 5 شنبه آپدیت اندروید پای را دریافت خواهد کرد. اگر چه این نخستین به روز رسانی بزرگ برای این گوشی است که پس از طی مراحل اولیه وارد بازار آمریکا شد.

ارائه آپدیت های منظم

انتظار چه تغییراتی را داشته باشیم؟

البته نباید خیلی انتظار این را داشته باشید که با تغییرات زیادی در این به روز رسانی مواجه شوید چرا که این گوشی به تازگی معرفی شده و سیستم عامل ان جدید است و تنها ویژگی های اندروید پای به آن اضافه می شود. این گوشی دارای ویژگی هایی چون پردازنده اسنپدراگون 630، صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت یک به دو با حاشیه کم، باتری 3300 میلی آمپرساعتی و 4 گیگابایت رم و چهار دوربین ( دو عدد در پشت و دو عدد در جلو) است.

قیمت گوشی زنفون 5Q چقدر است؟

این گوشی اخیرا در سایت هایی مانند بست بای با تخفیف به قیمت 180 دلار فروخته می شود. اگر وسوسه خرید این گوشی که اکنون اندروید پای را نیز دریافت کرده است به سرتان افتاده است، می توانید آن را به قیمت اصلی 299 دلار بخرید. به یاد داشته باشید که به روز رسانی جدید این گوشی را از طریق شماره سریال اش پیگیری کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها