گوشی شیائومی Mi 6S با ویژگی های منحصر به فرد رونمایی می شود

0
1305
گوشی شیائومی Mi 6S با ویژگی های منحصر به فرد رونمایی می شود

گوشی شیائومی Mi 6S با ویژگی های منحصر به فرد رونمایی می شودکالاسودا- گوشی شیائومی Mi 6S به زودی روانه بازار فروش می شود. این کمپانی چینی قدرتمند این روز ها فعالیت های بسیار زیادی دارد به طوری که باید شیائومی را سریعترین برند در ساخت تمام محصولات دانست. این کمپانی که در بخش موبایل به اپل چین شهرت دارد این روز ها درگیر ساخت نسخه ی جدید از پرچمدار دو سال گذشته این برند چینی با نام شیائومی  Mi 6S است. امروز در مورد این گوشی هوشمند خبر های منتشر شد که خبرهای خوبی را به همراه دارد.

گوشی شیائومی  Mi 6S؛ موبایلی برای رقابت با میان رده ها

گوشی شیائومی  Mi 6Sهمانطور که بیان شد در وبسایت گیکبنچ رویت شده و امتیاز های خوبی نیز دریافت کرده است. این گوشی هوشمند قدرتمند در بخش پردازش تک هسته ای امتیاز بسیار خوب 1830 و در بخش چند هسته ای نیز توانست امتیاز 6944 را دریافت کند. با این تفاسیر برند هایی مانند هوآوی و سامسونگ شرایط بسیار سختی را برای رقابت با این برند خواهند داشت.

این گوشی موبایل با توجه به شرایط موجود مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 خواهد بود. پردازنده ایی که با وجود قدرت بسیار بالا پردازنده های قدرتمند زیادی را بالاتر از خود می بیند. علاوه بر این پردازنده باید از عرضه گوشی ههوشمند یاد شده با اندروید 9 اطمینان داشته باشیم. شیائومی به طور کلی محصولات خود را با رم های نرم افزاری و حافظه داخلی های مختلف روانه بازار فروش می کنداما در نسخه ای که مورد بررسی قرار گرفته شاهد گوشی شیائومی  Mi 6S با رم نرم افزاری شش گیگابایتی هستیم. با توجه به سابف برند شیائومی به احتمال زیاد باید شاهد عرضه نسخه های با رم چهار و هشت گیگابایتی نیز باشیم و این احتمال وجود دارد که شیائومی با عرضه رم هشت گیگابایتی موبایل خود را قدرتمند ترین میان رده سال معرفی کند.این موبایل بدون شک فروش بسیار خوبی خواهد داشت.

گوشی شیائومی Mi 6S با ویژگی های منحصر به فرد رونمایی می شود

کمپانی شیائومی هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما این کمپانی چینی قصد دارد گوشی های جدید خود را امروز رونمایی کند و این احتمال وجود دارد که گوشی شیائومی  Mi 6S نیز به صورت رسمی در این مراسم معرفی شود. نظر شما در مورد این محصول و برندشیائومی چیست؟ آیا این برند چینی را برتر از هوآوی و سامسونگ در بخش گوشی های اندرویدی می دانید یا به نظرتان این برند برای رسیدن به موفقیت های جهانی هنوز مسیر بسیار طولانی را دارد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها