گوشی شیائومی Mi A1 چه ویژگیهایی دارد؟

0
1284
گوشی شیائومی Mi A1 چه ویژگیهایی دارد؟|کالاسودا

گوشی شیائومی Mi A1 چه ویژگیهایی دارد؟|کالاسوداکالاسودا – هفته پیش گوشی جدید شیائومی رونمایی شد و در این پست قصد بررسی ویژگیهای این گوشی را داریم.

نکته مثبت این گوشی حمایت گوگل از ان است. این همکاری جالب است ، اما ایا در ارزش خرید مصرف کننده نیز تاثیرگذار است؟ این گوشی از اندروید وان حمایت میکند. آپدیت‌های جدید برای تمام دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید وان که تاکنون به بازار عرضه شده‌اند، به ‌طور مستقیم از جانب گوگل ارائه می ‌شود؛ این در حالی است که آپدیت ‌های جدید برای گوشی می A1 توسط کمپانی شیائومی منتشر خواهد شد.

xiaomi-mi-a1-8-840x473|کالاسودا در نگاه اول، Mi A1 با طراحي مانیمالیستی و تمام شیشه شما را تحت تأثير قرار خواهد داد. این گوشی در طلایی و رزگلد بسیاری زیباست و نسبت به دیگر دستگاه های شیائومی نازک تر بوده و گوشه های گردتری دارد و سبب راحتی بهتر قرارگیری در دست شما میشود. دکمه های تنظیم صدا و خاموش روشن در اطراف و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی با دسترسی اسان قرار دارد.برای بررسی بهترین گوشی ها با قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان در این بخش کلیک کنید.

این گوشی 165 گرم وزن دارد و در میان گوشی های شیائومی، بیشترین شباهت را به Mi Max 2 دارد. این گوشی 4 گیگا بایت رم و 64 گیگا بایت حافظه داخلی دارد. افزون بر این، گوشی می A1 شیائومی به دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی پشتی مجهز شده که یک لنز این سیستم، زاویه‌ی دید گسترده دارد و سنسور دوم از نوع تله ‌فوتو است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها