گوشی مقرون به صرفه لنوو شگفتی ساز می شود

0
1249
گوشی مقرون به صرفه لنوو شگفتی ساز می شود

گوشی مقرون به صرفه لنوو شگفتی ساز می شودکالاسودا- گوشی مقرون به صرفه لنوو رونمایی شد. کمپانی مشهور چینی لنوو این روز ها درگیر رونمایی از یک موبایل مقرن به صرفه بود و در نهایت این محصول روز گذشته رونمایی شد. مدیران این برند به صورت رسمی اعلام کردند که گوشی موبایل S5 پرو برند لنوو با قیمتی در حدود 190 دلار به فروش خواهد رسی. این گوشی هوشمند را اگر مقرن به صرفه ترین محصول سال 2018 در نظر نگیریم باید آن را یکی از برترین موبایل ها در این زمینه دانست.

گوشی مقرون به صرفه لنوو چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی مقرون به صرفه لنوو با یک صفحه نمایش 6.2 اینچی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این گوشی هوشمند صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 در 2246 دارد و با نسبت تصویر 18.7 به 9 یکی از برترین صفحه نمایش های موبایل های مقرن به صرفه را به خود اختصاص داد است.

گوشی مقرون به صرفه لنوو شگفتی ساز می شود

این گوشی هوشمند از نظر ظاهری نیز با وجود صفحه نمایش بزرگ بسیار زیبا خواهد بود. لنوو محصول جدید خود را به صورت تمام فلزی روانه بازار فروش خواهد کرد و با ضخامتی در حدود 7.7 میلی متر یکی از باریک ترین گوشی های موبایل را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی هوشمند از معدود موبایل هایی است که با کمتر از 200 دلار از پورت تایپ سی و فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند.

گوشی مقرون به صرفه لنوو دارای دو لنز 20 و 12 به عنوان دوربین اصلی است و زوم اپتیکال دو برابر را به همراه دارد اما شاهکار لنوو را باید در بخش دوربین سلفی دانست جایی که استفاده از دو لنز 20 و 8 مگاپیکسلی کار تمام برند های موبایل را تقریبا غیر ممکن می سازد.

گوشی مقرون به صرفه لنوو شگفتی ساز می شود

این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 636 روانه بازارمی شود وجود این پردازنده با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رفم می زند. و لنوو برای تامین انرژی آن یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. حضور این ویژگی ها در کنار اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری ZUI 5.0، رادیو، بلوتوث نسخه 5.0، فلاش LED دوگانه برای دوربین اصلی، درگاه کارت حافظه خارجی و GPS اشاره کرد. لنوو برای گوشی هوشمند جدید خود 3 رنگ مشکی، آبی و طلایی را در نظر گرفته است.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا می تواند این محصول را برترین موبایل کمتر از 200 دلار دانست یا موبایلی بهتر از این محصول وجود دارد؟

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها