گوشی موبایل آنر بخریم یا سامسونگ؛ سوال مهم بازار موبایل ایران

0
3590
گوشی موبایل آنر بخریم یا سامسونگ؛ سوال مهم بازار موبایل ایران

در حال حاضر برند های بسیار زیادی در بازار موبایل وجود ندارد، از این رو چالش بین برند های شرایط بسیار جالبی را برای کاربران ایجاد می کند، در حال حاضر برند آنر فروش بسیار خوبی در بازار ایران دارد و کمپانی سامسونگ نیز پرفروش ترین برند موبایل را در بازار جهانی به خود اختصاص داده است، در این بخش قصد داریم به بررسی یک سوال کاربردی بپردازیم که گوشی موبایل آنر بخریم یا سامسونگ. برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

کمپانی سامسونگ؛ قدرتمند و پرفروش اما با قیمتی بالاتر

کمپانی سامسونگ سال ها است که لقب پرفروش ترین برند موبایل را به خود اختصاص داده و با وجود اینکه در سال های اخیر با مشکلاتی رو به رو بوده اما هنوز هم با برند هواوی از نظر تعداد فروش فاصله مناسبی دارد. اگر گوشی های هوشمند سامسونگ را به سه بخش ارزان قیمت، میان رده و پرچمدار تقسیم کنیم، گوشی های پرچمدار این برند هموراه شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد  کرده اند و به جز گوشی منعطف این برند کره ای و گلکسی نوت 7 هموراه مورد تایید کاربران بوده اند.

گوشی های پرچمدار این برند به طور معمول از برند های دیگر گوشی های اندرویدی گران تر است اما در مقایسه با گوشی های آیفون قیمت مناسب تری دارد. برند سامسونگ از دید بسیاری از کاربران برای خرید یک پرچمدار مناسب ترین گزینه است، با وجود اینکه هواوی نیز در این بخش رقیب بسیار قدرتمندی به شمار می رود.

در بخش گوشی های میان رده سامسونگ قصد دارد در سال جاری فروش خود را به شکل خاصی افزایش دهد، استفاده از پردازنده ها و لنز های قدرتمند در کنار قیمت مناسب تر در مقایسه با سال های قبل شرایط خوبی را برای این برند مشهور ایجاد می کند. به نظر می رسد گوشی های میان رده سامسونگ نیز شرایط جالب توجهی در مقایسه با برندهای دیگر داشته باشد، اما سامسونگ در بخش گوشی های ارزان قیمت قابلیت های کمی را در اختیار کاربران قرار می دهد و این موضوع گاهی باعث می شود که سامسونگ فروش کمتری را در بخش گوشی های میان رده داشته باشد، موضوعی که این روزها مورد توجه برند های چینی است و تمرکز خاصی روی این بخش دارند. به نظر می رسد برای پاسخ به سوال گوشی موبایل آنر بخریم یا سامسونگ  قیمت نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

برند آنر ؛ محصولاتی با قیمت مناسب برای جوانان

برند آنر بر پایه سلیقه جوانان شکل گرفت، افتخار هواوی در سال های اخیر توانسته مورد تایید کاربران قرار گیرد، این برند مشهور که از پردازنده های کایرین بهره می برد توانسته گوشی های ارزان قیمت و میان رده بسیار خوبی را روانه بازار فروش کند، این موضوع روی فروش کمپانی هواوی تاثیر به سزایی داشته است.

آنر به طور کلی در بخش گوشی های میان رده و ارزان قیمت محصولات مشابه برند هواوی را در اختیار کاربران با ظاهری متفاوت قرار می دهد، در کنار این ظاهر متفاوت قیمت مناسب نیز برای کاربران بسیار جالب توجه است.

در بخش گوشی های پرچمدار آنر شرایط کمی متفاوت است، هواوی سعی دارد فروش پرچمداران خود را به سمت برند هواوی بکشاند از این رو همکاری با کمپانی لایکا فقط مختص برند هواوی است و آنر تا کنون با این برند مشهور لنز همکاری نداشته است. با این وجود آنر پردازنده های قدرتمندی مانند کایرین 985 را مورد استفاده قرار می دهد.

موضوعی که باید برای پاسخ به سوال گوشی موبایل آنر بخریم یا سامسونگ  توجه کرد، این موضوع است که از دید بسیاری کاربران اگر قصد خرید یک میان رده برند های گران قیمت مانند سامسونگ را دارید می توانید با پرداخت تقریبا همان هزینه از پرچمدران آنر استفاده کنید، موضوعی که نمی توان مناسب بودن آن را به طور قطع اعلام کرد و باید به گوشی های مختلفی پرداخت.

به طور کلی اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند خوش قیمت و مقرون به صرفه را دارید پاسخ به سوال گوشی موبایل آنر بخریم یا سامسونگ، برند آنر خواهد بود، اما کیفیت و ابتکارهای سامسونگ در ساخت گوشی های پرچمدار را شاید بتوان در بسیاری از موارد بی رقیب دانست. با این وجود بخش گوشی های میان رده را باید جنگی میان تمام برند های موبایل دانست که برنده متلق نخواهد داشت.

در این بخش سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم که گوشی موبایل آنر بخریم یا سامسونگ. البته همانطور که بیان شد بحث را نمی توان به طور قاطع گفت کدام برند برتر است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها