گوشی موبایل اوپو A9 با دوربین 48 مگاپیکسلی به زودی رونمایی می شود

0
606
گوشی موبایل اوپو A9 با دوربین 48 مگاپیکسلی به زودی رونمایی می شود

کمپانی اوپو قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید سری A خود را روانه بازار فروش کند. این گوشی هوشمند از لنز 48 مگاپیکسلی بهره می برد. این گوشی هوشمند در بازار کشور چین با نام A9 به فروش می رسد. در این بخش قصد داریم به مرور مشخصات این گوشی هوشمند که به زودی در سه رنگ در اختیار کاربران قرار می گیرد، بپردازیم.

گوشی موبایل اوپو A9 ظاهری بسیار زیبا شبیه به گوشی موبایل اوپو رنو دارد. قاب پشتی این گوشی هوشمند دارای دو لنز دوربین عکاسی است که به صورت عمودی در اختیار کاربران قرار گرفته و در پایین این لنز ها نیز فلاش ال ای دی وجود دارد. در بخش پایین فلاش نیز حسگر اثر انگشت را مشاهده می کنیم. قرار گرفتن این حسگر در قاب پشتی توانسته طراحی بسیار زیبایی در کنار لنز های دوربین ایجاد کند. انتظار می رود این گوشی هوشمند در رنگ های سفید، سبز و بنفش روانه بازار فروش شود.

باتری 4020 میلی آمپری برای میان رده اوپو

گوشی موبایل اوپو A9 همراه با یک باتری 4020 میلی آمپری در اختیار کاربران قرار می گیرد و هنوز اطلاعاتی در مورد این موضوع که این محصول از فناوری شارژ سریع بهره می برد یا خیر خبری در اختیار کاربران قرار نگرفته است.

در مورد پردازنده این گوشی هوشمند میان رده هنوز خبری منتشر نشده است اما به نظر می رسد این گوشی هوشمند در یک نسخه با رم نرم افزاری 4 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گیرد. سیستم عامل اندروید 9 در کنار ColorOS 6.0 نیز بخش نرم افزاری این محصول را بر عهده دارند.

گوشی موبایل اوپو A9 هفته ی آینده به صورت رسمی رونمایی می شود و بر اساس قیمت گذاری های شرکت اوپو به نظر می رسد این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 252 دلار به فروش برسد.باتری 4020 میلی آمپری برای میان رده اوپو

آیا اوپو A9 همان اوپو F11 است؟

بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند می تواند نسخه ی خاصی از گوشی هوشمند اوپو F11 در نظر گرفته شود. اگر این احتمال واقعیت داشته باشد، این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.53 اینچی و پنل ال سی دی در اختیار کاربران قرار می گیرد. نسلت تصویر 19.5 به 9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس نیز در این گوشی هوشمند به احتمال بسیار زیاد رویت می شود.

در مورد پردازنده این محصول همانطور که بیان شد خبری منتشر نشده اما این احتمال وجود دارد که شاهد پردازنده پی 70 هلیو کمپانی مدیاتک باشیم. دوربین اصلی این گوشی میان رده نیز 48 مگاپیکسل است و لنز دوم 5 مگاپیکسلی نیز می تواند در عکس برداری بوکه شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ممکن است 16 مگاپیکسل باشد. گوشی هوشمند F11 از فناوری شارژ سریع 20 واتی این شرکت بهره می برد و باید دید A9 نیز این قابلیت را خواهد داشت یا خیر.

در حال حاضر برند اوپو در کنار شیائومی  و هواوی برترین برند های چینی موجود در بازار جهانی را تشکیل می دهند. این برند مشهور در بازار ایران فعالیتی ندارد و گوشی های هوشمند آن به صورت بسیار معدود در اختیار کاربران ما قرار می گیرد. اوپو یکی از بزرگترین مشتری های پردازنده های مدیاتک به شمار می رود و از این رو توانسته گوشی های خود را با قیمت پایین تری در اختیار کاربران قرار دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها