مشخصات گوشی موبایل نوکیا X71 اخبار جالبی به همراه دارد

0
509

مشخصات گوشی موبایل نوکیا X71 فاش شد. این گوشی هوشمند را می توان یکی از جذاب ترین میان رده های سال جاری در نظر گرفت که دو روز دیگر در کشور تایوان رونمایی می شود. هنوز در مورد این موضوع خبری منتشر نشده اما به نظر می آید این گوشی هوشمند در بازار های جهانی با نام نوکیا 6.2 پلاس به فروش می رسد.

بر اساس اخبار منتشر شده توسط بنچمارک ها این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 660 روانه بازار فروش می شود و از رم 6 گیگابایتی بهره می برد. البته این امکان وجود دارد که نسخه جهانی این محصول با پردازنده اسنپدراگون 710 و رم 4 گیگابایتی به فروش برسد. این موضوع هنوز به صورت رسمی توسط هواوی اعلام نشده و تنها می توان نسخه آسیایی آن را با پردازنده اسنپدراگون 660 قطعی دانست.

گوشی موبایل نوکیا X71 با چه صفحه نمایشی روانه بازار فروش می شود؟

بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند با اندروید وان روانه بازار فروش می شود و حضور حفره صفحه نمایش را می توان یکی از برترین ویژگی های این گوشی هوشمند دانست. این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.22 اینچی دارد و آن را باید در رده گوشی های بزرگتر از 6 اینچ در نظر گرفت.

به نظر می رسد این گوشی هوشمند با دوربین سه گانه روانه بازار فروش می شود و بر اساس اخبار منتشر شده پیرامون برند نوکیا این گوشی موبایل را لنز اصلی 48 مگاپیکسلی روانه بازار می شود. در کنار این لنز اصلی لنز دیگری برای زاویه دید عریض نیز وجود دارد.

نظر شما در مورد گوشی موبایل نوکیا X71 چیست؟ آیا این گوشی هوشمند یا همان نوکیا 6.2 را می توان در کنار برند هایی مانند هواوی و سامسونگ قرار داد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها