گوشی موبایل ویوو V11؛ پرچمداری در لباس میان رده

0
555

کالاسودا- گوشی موبایل ویوو V11 امروز رونمایی شد. این گوشی هوشمند در چند ماه اخیر با حواشی بسیاری همراه بود و از کاربران و علاقه مندان این برند امتیازات خوبی دریافت کرده بود. این میان رده خوش ساخت دارای حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است و با بریدگی صفحه نمایش بسیار ظریف بدون شک فروش خوبی خواهد داشت.

فروش گوشی موبایل ویوو V11 از روز ششم سپتامبر آغاز خواهد شد و هنوز قیمت این میان رده بسیار زیبا مشخص نشده اما باید شاهد قیمتی در حدود 300 دلار باشیم.

گوشی موبایل ویوو V11 چه مشخصاتی دارد؟

این گوشی هوشمند با پردازنده جدید اسنپدراگون 660 روانه بازار فروش می شود که در مقایسه با نسخه قدیمی این موبایل جذاب  بسیار قدرتمند تر خواهد بود. این پردازنده قدرتمند با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی می تواند به راحتی نیاز های کاربران را برطرف کند. پردازنده گرافیکی آدرنو 512 و رم نرم افزاری شش گیگابایتی یکی از ایده آل ترین شرایط را برای کاربران ایجاد می کند. ویوو حافظه داخلی 128 گیگابایتی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که از رم میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل ویوو V11 دارای یک صفحه نمایش فوق العاده است این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش 6.41 اینچی با پنل سوپر آمولد است و رزولوشن فول اچ دی پلاس خبر از یک صفحه نمایش با کیفیت می دهد. حسگر اثر انگشت نیز در بخش پایینی صفحه نمایش جای گرفته که اولین میان رده ویوو مجهز به این قابلیت محسوب می شود. قابلیت تشخیص چهره به صورت نرم افزاری در این گوشی هوشمند نیز در این گوشی قدرتمند قرار گرفته است.

گوشی موبایل ویوو V11 دارای دو لنز دوربین اصلی است. این دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی کیفیت خوبی را برای عکاسی در اختیار کاربران قرار می دهد و دوربین سلفی معروف 25 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم دو برترین قابلیت های یک لنز سلفی را با نمایش می گذارد.

این گوشی هوشمند دارای یک باتری فوق العاده است و حضور باتری 3400 میلی آمپری شرایط بسیار خوبی را برای کاربران به همراه می آورد. این گوشی هوشمند از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند و با استفاده از پورت تایپ سی سرعت انتقال اطلاعات بسیار زیادی خواهد داشت.

گوشی موبایل ویوو V11 از اندروید 8.1 پشتیبانی می کند که همراه را نسخه 4.5 رابط کاربری این برند چینی است. رابط کاربری جدید ویوو با در نظر گرفتن تکنولوژی های جدید شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم خواهد زد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها