گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی رونمایی شد ؛ میان رده ای جذاب و خوش قیمت

0
635

گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی در سکوت خبری رونمایی شد. این گوشی هوشمند به زودی وارد بازار فروش می شود و به نظر مورد تایید کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 320 دلار دارد و رقیبی جدی برای گوشی های میان رده موجود در بازار محسوب می شود.
گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی در رنگ های سفید، مشکی و آبی روانه بازار فروش می شود و باید دید مانند پی 20 لایت در برخی کشور ها مانند کشور ما به عنوان سری نوا وارد بازار می شود یا با همین نام فروش خود را آغاز می کند.
گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی با صفحه نمایش 6.15 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس به نظر می رسد کیفیت بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد هرچند که در این محصول برخلاف پرچمداران از پنل ال سی دی استفاده شده است.
این گوشی هوشمند مطابق انتظار با پردازنده کایرین 710 روانه بازار شده و از پردازنده گرافیکی مالی G51 بهره می برد. به نظرمی رسد این گوشی هوشمند میان رده تنها در یک نسخه روانه در اختیار کاربران قرار می گیرد و شاهد این محصول با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی هستیم.
مهم ترین ویژگی این گوشی هوشمند میان رده دوربین سه گانه این محصول است، در این گوشی هوشمند شاهد لنز های 24 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی ، لنز 8 مگاپیکسلی به عنوان لنز عریض و لنز همیشگی 2 مگاپیکسلی گوشی های هوشمند هواوی برای عمق تصویر هستیم. در بخش دوربین نیز لنز 32 مگاپیکسلی بدون شک  جالب توجه خواهد بود.
گوشی موبایل پی 30 لایت هواوی با باتری 3340 میلی آمپری مانند میان رده های جدید هواوی می تواند بسیاری از نیاز های کاربران در مورد باتری را برطرف کند و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی نیز یک خبر بسیار خوبی برای کاربران به شمار می رود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها