گوشی موبایل Honor 20 Lite با دوربین سه گانه قدرتنمایی می کند

0
1295
گوشی موبایل Honor 20 Lite با دوربین سه گانه قدرتنمایی می کند

گوشی موبایل Honor 20 Lite روز گذشته برونمایی شد. این گوشی هوشمند فروش خود را در مالزی آغاز کرد و به زودی وارد کشورهای دیگر می شود. آنر این میان رده بسیار زیبا را قبل از 21 می رونمایی کرد تا بتواند برای رونمایی پرچمدار خود توجهات بیشتری را به خود جلب کند.

گوشی موبایل Honor 20 Lite دارای بریدگی صفحه نمایش بسیار جالبی برای دوربین سلفی است و بهره مندی از اندروید 9 نیز می تواند روی فروش این محصول در روزهایی که بیشتر میان رده های دارای اندروید 8 هستند شرایط خوبی را ایجاد کند. نسخه قبلی این گوشی هوشمند یعنی Honor 10 Lite سال گذشته رونمایی شد و توانست فروش خوبی به دست آورد و این محصول را می توان نسخه به روز شده میان رده سال گذشته نامید.

گوشی موبایل Honor 20 Lite دارای سه رنگ است و در رنگ Phantom Red، Phantom Blue و Midnight Blue روانه بازار فروش می شود و بدون شک یکی از زیبا ترین انتخاب های کاربران برای خرید گوشی موبایل خواهد بود.

میان رده جدید آنر در کنار اندروید 9 از رابط کاربری EMIU 9.0 بهره می برد. صفحه نمایش 6.21 اینچی این گوشی هوشمند از رزولوشن فول اچ دیپ لاس بهره می برد و نسبت تصویر 19.5 به 9 کمترین حاشیه ممکن را در اختیار کاربران قرار می دهد. گوشی موبایل Honor 20 Lite دارای تراکم پیکسلی 415 است که برای این محصول قابل پیش بینی بود. این گوشی هوشمند مانند میان رده نسخه قبلی  از پردازنده کایرین 710 بهره می برد و در این محصول شاهد پردازنده کایرین 710 هستیم.

کمپانی هواوی در سال گذشته میان رده های را به طور معمول با حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می داد اما در سال جاری حافظه داخلی 128 را انتخاب کرده و این محصول نیز از این مقدار حافظه بهره می برند. البته این امکان وجود دارد که در این محصول شاهد نسخه های مختلفی باشیم.گوشی موبایل Honor 20 Lite روز گذشته برونمایی شد.

آیا باتری 3400 میلی آمپری برای این محصول مناسب است؟

گوشی های آنر از ظرافت بسیار زیادی بهره می برند از این رو گوشی های این برند کمتر از باتری های بسیار بزرگ 4000 میلی آمپری بهره می برند. گوشی موبایل Honor 20 Lite از باتری 3400 میلی آمپری استفاده کرده است.

تاکنون تمام مواردی که بیان شد مشابه نسخه قبلی این گوشی هوشمند میان رده بوده و بیشترین تغییر در بخش دوربین وجود دارد که در قسمت پایین به بررسی آن می پردازیم.

گوشی موبایل Honor 20 Lite دارای سه لنز دوربین اصلی است که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته اند. لنز اصلی این محصول 24 مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 است و لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض نیز در کنار لنز 2 مگاپیکسلی ساختار اصلی این دوربین را تشکیل می دهد. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد لنز 32 مگاپیکسلی قدرتمندی هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها