گوشی Honor 20i ؛ بررسی قیمت و مشخصات فنی

3
3226
گوشی موبایل Honor 20i با قیمتی مناسب در راه است

گوشی Honor 20i را می توان یکی از جذاب ترین میان رده های آنر در بازار جهانی دانست. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد و در کنار ظاهری زیبا به یکی از برترین میان رده های بازار جهانی موبایل تبدیل شده است. در این بخش قصد داریم به بررسی مشخصات فنی گوشی Honor 20i و همچنین قیمت آن بپردازیم. این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی روانه بازار می شود و نسخه پایه آن رم 4 گیگابایتی دارد.

قیمت گوشی Honor 20i در بازار جهانی چقدر است؟

همانطور که بیان شد قیمت گوشی Honor 20i بسیار جالب توجه است، این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش شده است. این گوشی هوشمند با رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی قیمتی در حدود 1599 یوان دارد، نسخه رم 6 گیگابایتی نیز با حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز در قیمتی در حدود 1899 یوان دارد، در کنار این نسخه های گران قیمت ترین گوشی هوشمند Honor 20i نیز 2199 یوان قیمت دارد. قیمت گوشی Honor 20i در بازار جهانی مانند سایر گوشی های هوشمند این برند مورد توجه کاربران قرار می گیرد و به نوعی یک خرید مقرون به صرفه اعلام می شود.

گوشی Honor 20i دارای چه صفحه نمایشی است؟

گوشی Honor 20i دارای صفحه نمایش 6.21 اینچی با بریدگی صفحه نمایش زیبایی است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند میان رده مانند بسیاری از محصولات این برند با بریدگی صفحه نمایش قطره ای ظاهر بسیار زیبایی را برای این گوشی میان رده رقم زده است و در داخل این بریدگی نیز یک لنز 32 مگاپیکسلی قرار دارد. رزولوشن تصویر فول اچ دی پلاس در کنار نسبت تصویر 19.5 به 9 شرایطی جالب توجه را برای کاربران رقم می زند. آنر برای میان رده خود مانند بسیاری از محصولات تولید شده در سال جاری از پنل IPS LCD استفاده کرده که مورد تایید کاربران است.گوشی Honor 20i دارای چه صفحه نمایشی است؟

آیا گوشی Honor 20i از اینترنت 4.5G پشتیبانی می کند؟

یکی از بزرگترین مشکلات در مورد این گوشی هوشمند عدم پشتیبانی از اینترنت نسل 4.5 است، این گوشی هوشمند دارای LTE Cate 4 است و سرعت 150 مگابیت بر ثانیه را در بخش دانلود و سرعت 50 مگابیت بر ثانیه را در بخش آپلود در اختیار کاربران قرار می دهد.

پردازنده قدرتمند کایرین 710 برای میان رده آنر

بررسی فنی گوشی Honor 20i را با بخش پردازنده ادامه می دهیم.آنر پردازنده  میان رده کایرین 710 برای این گوشی هوشمند میان رده به عنوان هسته ی پردازشی در نظر گرفته شده که می تواند بسیاری از نرم افزار ها را به سادگی اجرا کند.  گوشی Honor 20i در چهار نسخه گوشی هوشمند خود را روانه بازار فروش می کند. نسخه پایه ی این محصول با 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 6 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد و آنر دو نسخه را نیز با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم های 4 و 6 گیگابایت در اختیار کاربران قرار داده است. در این بین گرانترین محصول این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 6 گیگابایت به فروش می رسد که قیمت ها را در بخش اول مورد بررسی قرار دادیم.گوشی Honor 20i ؛پردازنده قدرتمند کایرین 710 برای میان رده آنر

دوربین؛ آنر و هواوی در این بخش قدرتمند هستند

گوشی Honor 20i با سه لنز دوربین اصلی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند به نوعی که می توان دوربین را بهترین ویژگی این محصول دانست. آنر لنز اصلی این گوشی هوشمند را 24 مگاپیکسل در نظر گرفته است، این دوربین با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 در کنار لنز های 8 مگاپیکسلی فوق عریض و همچنین لنز دو مگاپیکسلی شرایط جالب توجهی را به همراه دارد.

در بخش فیلم برداری شاهد فیلم برداری با نرخ های 30 و 60 فریم بر ثانیه هستیم و مطابق انتظار پردازنده این گوشی هوشمند قابلیت ضبط فیلم ها را با کیفیت فول اچ دی به کاربران می دهد. در مورد دوربین سلفی نیز در ابتدای مطلب بیان شد که حفره درون صفحه نمایش جایگاه مناسبی برای دوربین سلفی و قدرتمند این گوشی جذاب است، آنر برای این میان رده لنز 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 2 را در نظر گرفته است.گوشی Honor 20i ؛دوربین؛ آنر و هواوی در این بخش قدرتمند هستند

اندروید 9 و جدید ترین رابط کاربری هواوی برای آنر 20i

گوشی Honor 20i در بخش نرم افزار نیز شرایط جالب توجهی دارد، این گوشی هوشمند با اندروید 9 و همچنین رابط کاربری EMUI 9 توانسته یکی از بهترین گوشی های میان رده سال در بخش نرم افزار لقب گیرد. البته هنوز اخباری درمورد به روزرسانی جدید این گوشی هوشمند به اندروید Q منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بعدی شرکت هواوی در این زمینه بود.

باتری قدرتمند همراه با فناوری شارژ سریع

میان رده جذاب آنر با یک باتری 3400 میلی آمپری لیتیوم پلیمری همراه است، این گوشی هوشمند با فناوری شارژ سریع 10 واتی روانه بازار فروش شده است، این باتری قدرتمند همراه با پردازنده 12 نانومتری شرایط بسیار خوبی را برای کاربران به وجود می آورد. این گوشی هوشمند از پورت میکرو یو اس بی پشتیبانی می کند.

پس از بررسی فنی این گوشی هوشمند به معرفی رنگ های این گوشی هوشمند می پردازیم، آنر برای میان رده خود رنگ های مشکی، گرادیانت آبی و قرمز را در نظر گرفته است.

نظر شما در مورد گوشی Honor 20i چیست؟ آیا این گوشی هوشمند را در صورت حضور در بازار ایران خرید مناسبی برای خود در نظر می گیرید؟گوشی Honor 20i ؛باتری قدرتمند همراه با فناوری شارژ سریع

فحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
فرید
فرید
4 سال پیش

کی وارد ایران میشه ؟ قیمتش تقریبا چند در میاد

حسین
حسین
4 سال پیش

من خودم honor 10 lite دارم که همین پردازنده گوشی honor 20i روش هست و توی سنگین ترین بازی ها اصلا هنگ و لگی نداره و خیلی هم داغ نمیشه (البته داغ شدن در بازی های سنگین امری طبیعیه). در مورد باتری هم که گوشی خود من همین ظرفیت رو داره و اگه ازش نیمه سنگین استفاده کنین یک تا دو روز رو جواب میده. ولی اگه بخواین استفادتون رو کمتر کنین تا روز دوم شما رو همراهی میکنه.فک کنم همون 240 تا 250 دلار باشه