4 دلیل برای اینکه گوشی موبایل Honor10 Liteبخریم

0
1092
4 دلیل برای اینکه گوشی موبایل Honor10 Liteبخریم

گوشی موبایلHonor10 Lite یکی از میان رده های جذاب در بازار ایران و جهان محسوب می شود. این گوشی هوشمند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند که قصد داریم به بررسی برخی از ویژگی های مثبت این گوشی هوشمند بپردازیم. برای بررسی چهار دلیل برای اینکه گوشی موبایل Honor10 Liteبخریم با ما همراه باشید.

پردازنده کایرین 710؛ مهم ترین دلیل برای اینکه گوشی موبایلHonor10 Liteبخریم

هواوی مدتی پیش میان رده Honor10 Lite را روانه بازار فروش کرد. این گوشی هوشمند ویژگی های بسیار خوبی دارد اما مهم ترین ویژگی این گوشی هوشمند، پردازنده قدرتمند این محصول است که باعث می شود گوشی موبایل  Honor10 Liteرا خریداری کنیم. همچنین در کنار این پردازنده قدرتمند، پردازنده گرافیکی  مالی G71 MP4 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند.

اندروید 9؛ یکی دیگر از دلایل خرید گوشی موبایل Honor10 Lite

در حالی که بیشتر گوشی های میان رده موجود در بازار ایران از اندروید هشت پشتیبانی می کنند، این گوشی هوشمند مجهز به اندروید 9 است. استفاده از رابط کاربری جدید و اندروید 9 بدون شک تاثیر بسیار زیادی روی یک گوشی هوشمند خواهد داشت. استفاده از اندروید 9 در گوشی هوشمند یاد شده، بدون شک قابلیت های جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.پردازنده کایرین 710؛ مهم ترین دلیل برای اینکه گوشی موبایلHonor10 Liteبخریم

قیمت مناسب؛ دلیل مهمی که بسیاری از کاربران را به سمت خود می کشاند

گوشی های هوشمند سری آنر قیمت مناسب تری در مقایسه با گوشی های هواوی دارند. هواوی برای این محصول قیمتی در حدود 210 یورو را در نظر گرفته است. این قیمت با توجه به ویژگی های بسیار خوب این محصول، یک خرید مقرون به صرفه به شمار می رود. در حال حاضر این گوشی هوشمند از ارزان ترین محصولاتی است که با قیمتی زیر 250 یورو به همراه کایرین 710 روانه بازار فروش شده است.

فناوری شارژ سریع، آخرین دلیل برای اینکه گوشی موبایلHonor10 Liteبخریم

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی موبایلHonor10 Liteبخریم، قابلیت شارژ سریع این محصول است. برند آنر برای این گوشی هوشمند باتری 3400 میلی آمپری لیتیوم یونی را در نظر گرفته است که از شارژر 10 واتی پشتیبانی می کند. این رویه در مقایسه با گوشی های دیگر کمپانی هواوی شرایط بسیار جالبی را برای کاربران ایجاد می کند. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این گوشی هوشمند از پورت تایپ سی پشتیبانی نمی کند.

در کنار دلایل مطرح شده برای اینکه گوشی موبایل Honor10 Liteبخریم، قطعا قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که باعث انتخاب این گوشی هوشمند می شود. به طور کلی به نظر می رسد این گوشی هوشمند شرایط خیره کننده ای را متناسب با قیمتش برای کاربران فراهم کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها