گوشی موبایل nova 5i هواوی با ویژگی های قدرتمند وارد بازار فروش می شود

0
353
گوشی موبایل nova 5i هواوی با ویژگی های قدرتمند وارد بازار فروش می شود

گوشی موبایل nova 5i هواوی با پردازنده کایرین 710 و همچنین رم 4 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. به تازگی اخباری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است که شایعات در این زمینه پیرامون مشابه بودن این محصول با پی 20 لایت 2019 را رد می کند. البته هنوز برای اعلام این موضوع که این گوشی هوشمند با nova 5i هواوی ویژگی های یکسانی دارد بسیار زود است.

گوشی موبایل nova 5i هواوی تایید NCC تایوان را دریافت کرده است و بر اساس اخیار منتشر شده شاهد این گوشی هوشمند میان رده با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایتحافظه داخلی خواهیم بود. این گوشی هوشمند در کنار 128 گیگابایت حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت را دارد. البته این موضوع را توجه داشته باشید که نسخه 64 گیگابایتی این محصول نیز روانه بازار فروش می شود.

گوشی موبایل nova 5i هواوی با کایرین 720 عرضه می شود؟

با توجه به وب سایت گیکبنچ این گوشی هوشمند میان رده با پردازنده کایرین 710 روانه بازار فروش می شود، هرچند که این امکان وجود دارد که قبل از رونمایی این گوشی هوشمند کایرین 720 نیز رونمایی شود اما به نظر شاهد عرضه این گوشی هوشمند با پردازنده 12 نانومتری کایرین 710 خواهیم بود.گوشی موبایل nova 5i هواوی با کایرین 720 عرضه می شود؟

بر اساس اسناد منتشر شده از FCC میان رده جذاب و جدید سری نوا با باتری 3900 میلی آمپری در اختیار کاربران قرار می گیرد و این گوشی هوشمند از قابلیت شارژ سریع 10 واتی نیز بهره می برد.

با توجه به اخبار قبلی این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 5.84 اینچی از نوع پنل ال سی دی همراه با حفره صفحه نمایش وارد بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند دارای سه لنز دوربین خواهد بود و هواوی لنز های 24،16 و 2 مگاپیکسلی را همراه با لنز ToF در اختیار کاربران قرار می دهد.

این روز ها خبر های زیادی در مورد هواوی نوا و محصولات جدید این سری محبوب از گوشی های هواوی منتشر شده است که خبر از تمرکز بالای هواوی روی این سری پرطرفدار دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها