شیائومی گوشی موبایل Pocophone F1 به کاربران هدیه می دهد

0
447

کالاسودا- گوشی موبایل Pocophone F1 علاقه مندان خود را شگفت زده می کند. مدتی پیش بود که برند شیائومی این گوشی هوشمند را با قابلیت های یک پرچمدار روانه بازار فروش کرد. این گوشی هوشمند پردازنده اسنپدراگون 845 را با قیمتی در حدود 300 دلار روانه بازار فروش کرد.حال شیائومی قصد دارد این نسخه خاصی از این گوشی هوشمند را در اختیار کاربران قرار دهد.

گوشی موبایل Pocophone F1 با وجود اینکه بالاتر از قیمت تعیین شده به فروش می رسد اما باز هم فروش بسیار خوبی دارد. این گوشی هوشمند نمونه بارز یک نماد برای شیائومی محسوب می شود، البته این موضوع برای شیائومی یک هدف محسوب می شود و طی سال های آینده باید شاهد عرضه گوشی هوشمند تحت برند پوکوفون باشیم. حال پس از مدتی از فروش این گوشی هوشمند، شیائومی قصد دارد یک مسابقه برای کاربران ایجاد کند و به جالب ترین پاسخ یک نسخه سفارشی از این گوشی هوشمند را هدیه می دهد. این مسابقه در توییتر شیائومی انجام می شود و به برنده این مسابقه گوشی موبایل Pocophone F1 با رم نرم افزاری هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اهدا می شود.

این نسخه سفارشی طراحی خاصی دارد که از دید بسیاری از کاربران برترین رنگ این گوشی هوشمند محسوب می شود. شیائومی با برگذاری این مسابقه قصد دارد هیجان را میان کاربران خود تزریق کند تا با این روش علاوه بر قدرتنمایی کاربران و علاقه مندان خود را به ای برند چینی و قدرتمند را به سمت خود بکشاند.

برای ورود به صفحه توییتر شیائومی در این قسمت کلیک کنید

این گوشی هوشمند در کشور های عربی مانند امارات و عربستان صعودی، عراق و اردن و .. و همچنین در کشور های اروپایی نظیر فرانسه، انگلیس و دانمارک و …  شیائومی Pocophone F1 تنها به اروپا و آسیای جنوب غربی اکتفا نکرده است و این گوشی هوشمند در بسیاری از کشورهای جهان به صورت رسمی عرضه می شود. این گوشی هوشمند به صورت رسمی وارد بازار ایران نمی شود.

گوشی موبایل Pocophone F1 در مناطق مختلف با تفاوت هایی روانه بازار فروش می شود.  با عنوان مثال این گوشی موبایل در کشور اسپانیا در نسخه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۳۳۰ یورو شروع می شود اما برای رسیدن قیمت این گوشی هوشمند مطابق ادعای این شرکن یک کارت ۳۰ یورویی نیز دریافت می کنند تا قیمت این گوشی موبایل به ۳۰۰ دلار برسد. اما این قیمت تنها برای نسخه ۶۴ گیگابایتی است و قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی در حدود ۴۰۰ یورو به فروش می رسد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها