گوشی موبایل vivo Y95 ؛ رقیبی جدی برای میان رده ها

0
1220
گوشی موبایل vivo Y95 ؛ رقیبی جدی برای میان رده ها

گوشی موبایل vivo Y95 ؛ رقیبی جدی برای میان رده ها

کالاسودا- گوشی موبایل vivo Y95 رونمایی شد و قرار است به زودی روانه بازار فروش شود. این گوشی هوشمند دارای ویژگی های منحصر به فردی است که بسیاری از کاربران را به سمت خود می کشاند. گوشی موبایل vivo Y95 دارای یک نسخه خاص است که در کشور چین با حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.
گوشی موبایل vivo Y95 دارای صفحه نمایش آی پی اس و رزولوشن 720 در 1520 است. این گوشی هوشمند که دارای صفحه نمایش 6.22 اینچی است به نظر می رسد تمام نیازهای کاربران را به برترین شکل ممکن برطرف می کند. ویوو برای محصول جدید خود از یک پردازنده کم مصرف و 12 نانومتری بهره می برد. حضور پردازنده اسنپدراگون 439 در کنار رم نرم افزاری 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 بدون شک یک اتفاق خوب برای کاربران و علاقه مندان این برند به شمار می رود. این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد.
این گوشی هوشمند دارای لنز دوگانه است و حضور لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی برای این گوشی هوشمند یادآور میان رده های سال گذشته برند هوآوی خواهد بود. این گوشی هوشمند در بخش دوربین سلفی بسیار قدرتمند است و لنز 20 مگاپیکسلی این موبایل نشانگر قدرت این موبایل خوش قیمت در این بخش است. نکته جالب توجه در این گوشی هوشمند، پشتیبانی از قابلیت هوش مصنوعی است. این قابلیت در کنار تشخیص چهره در ماه های اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
در بخش باتری نیز شرایط بسیار عالی خواهد بود. این گوشی هوشمند از یک باتری 4030میلی آمپری بهره می برد که بسیار جالب توجه خواهد بود. ویوو جدیدترین محصول خود را با اندروید 8.1 روانه بازار فروش می کند.

گوشی موبایل vivo Y95 ؛ رقیبی جدی برای میان رده ها

گوشی موبایل vivo Y95 به زودی در دو رنگ روانه بازار فروش خواهد شد. ویوو قیمت مناسبی را برای این محصول در نظر گرفته و کاربران با قیمت 263 دلار می توانند این گوشی موبایل را خریداری کنند.
به نظر می رسد گوشی موبایل vivo Y95 رقیب بسیار خوبی برای گوشی های کمتر از 300 دلار باشد. به طور کلی به نظر می رسد این گوشی خوش قیمت نقطه ضعفی نخواهد داشت و باید دید در مقایسه با موبایل های هم رده خود چه میزان فروشی را تجربه می کند.
گفتنی است برند ویوو در چند سال اخیر موفقیت های بسیار خوبی به دست آورده و توانسته در کنار برندهای قدرتمند قرار گیرد. حضور این برند چینی در رده بندی پرفروش ترین برندهای موبایل به خوبی نشان از قدرت این برند چینی دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها