بررسی مشخصات فنی گوشی میان رده ال جی Q70

0
177
بررسی مشخصات فنی گوشی میان رده ال جی Q70

گوشی میان رده ال جی Q70 را باید جدیدترین میان رده ای این کمپانی محبوب کره ای دانست که در سال های اخیر با وجود اینکه در بخش فروش افت داشته است اما همچنان در کنار برند های محبوب قرار می گیرد. در این بخش قصد داریم به بررسی گوشی LG Q70 بپردازیم که به تازگی رونمایی شده و در ماه آینده وارد بازار فروش می شود.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. صفحه نمایش میان رده ال جی دارای تراکم پیکسلی 398 است و شاهد پنل IPS LCD برای این محصول هستیم. Q70 ال جی وزنی در حدود 198 گرم داردو از استاندارد نظامی MIL-STD-810G compliant و استاندارد مقاومت در برابر آب IP68 بهره می برد.

ال جی کیو 7 دارای رابط کاربری LG UX 7 است و از سیستم عامل اندروید 9 پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 675 است. این پردازنده 11 نانومتری در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 612 خبر از یک میان رده قوی در مقایسه با نسل های گذشته را در اختیار شما قرار می دهد. کیو 7 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی وارد بازار می شود و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا یک ترابایت را دارد.

گوشی میان رده ال جی Q70 را باید جدیدترین میان رده ای این کمپانی محبوب کره ای

بررسی دوربین میان رده ال جی

در این بخش به مرور ویژگی های پردازنده گوشی جدید ال جی پرداختیم. حال نوبت به بخش دوربین می رسد جایی که شاهد سه لنز دوربین اصلی برای این محصول هستیم. ال جدی برای محصول خود لنز های 32، 13 و 5 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است و لنز 32 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی در کنار لنز با زاویه دید عریض 13 مگاپیکسلی و همچنین لنز 5 مگاپیکسلی شرایط خوبی را برای کاربران رقم خواهد زد، هرچند که ال جی در سال های اخیر نتوانسته رقیب خوبی برای برند های هواوی و سامسونگ در بخش دوربین مطرح شود و معمولا این برند ها شرایط بهتری را برای کاربران ایجاد می کردند.

در کنار دوربین اصلی سه گانه ال جی لنز 16 مگاپیکسلی نیز برای کاربران به عنوان دوربین سلفی مشخص شده است که حفره ی صفحه نمایشی که در گوشه سمت چپ تصویر قرار گرفته شده است. به طور کلی به نظر می رسد این گوشی هوشمند در بخش دوربین بتواند جلب توجه کند.

گوشی میان رده ال جی Q70 در بخش باتری نیز می تواند جذاب باشد. این گوشی هوشمند دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می کند. این حجم از باتری به نظر برای پردازنده 11 نانومتری این میان رده بتواند نمره قبولی را کسب کند. ال جی قصد دارد محصول جدید خود را با رنگ مشکی وارد بازار فروش کند.

در مورد قیمت این محصول نیز در نظر داشته باشید که ال جی قیمتی در حدود 400 یورو را برای کاربران خود در نظر گرفته است که این قیمت بالاتر از میان رده های جدید برند های چینی به شمار می رود و باید دید در بخش فروش چه دستاوردهایی را به دست خواهد آورد.

بررسی دوربین میان رده ال جی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها