گوشی های آیفون باز هم به مشکل برخوردند

0
487
گوشی های آیفون باز هم به مشکل برخوردند|کالاسودا

گوشی های آیفون باز هم به مشکل برخوردند|کالاسوداکالاسودا_گوشی های آیفون باز هم به مشکل برخوردند ، مشکلی که به موضوع دریافت تماس و امکان برقراری تماس صوتی و تصویری مرتبط است .

گوشی های هوشمند آیفون جزو محبوب ترین موبایل ها در سطح  بین الملل هستند و حتی همانطور که در خبرهای روز گذشته کالاسودا اشاره کردیم مقام نخست را در حوزه فناوری های موبایلی به خود اختصاص داده اند. شاید به همین دلیل هم باشد که اغلب کاربران این نوع از موبایل انتظار هیچگونه ضعفی را از آیفون ندارند .

اخیرا بسیاری از کاربران گوشی  iphone X  معترض شده اند که در هنگام برقرای تماس با مشکل دریافت مکالمه رو به رو می شوند .  این مشکل در هنگام دریافت تماس صوتی نیز مشاهده شده است . اخیرا اپل،  سیستم عامل آیفون را به روز کرده و نسخه iOS 11.2.5  را عرضه کرده  است.

اما ظاهرا مشکلات مذکور در نسخه جدید هم موجود است .  اپل هیچ توضیح فنی در این زمینه منتشر نکرده و صرفا اعلام کرده موضوع را مورد بررسی قرار می دهد.مک رومورز با بالاگرفتن اعتراض ها به اپل در این زمینه این شرکت پذیرفته که در این زمینه تحقیقات بیشتری به عمل آورد.

اما موضوع به همین جا ختم نشده و کاربران اقدام به اعتراض در شبکه های اجتماعی کرده اند . درواقع گروهی از کاربران iphone X  با حضور در شبکه های اجتماعی توضیح داده اند  که تماس های دریافتی با این گوشی با حدود ۱۰ ثانیه تاخیر انجام می شود و همین مساله برقراری ارتباط با تماس گیرنده را مختل می کند.

بر اساس شواهد موجود ، مشکل فعلی ، در مدل های اولیه iphone X  مشاهده شده که در ماه نوامبر به بازار آمده است .