دانلود ها

سناریو بزرگترین همکاری تاریخ بازار جهانی موبایل به بخش جذاب خود نزدیک می شود

کالاسودا- کمپانی الجی بسیاری از پنل های صفحه نمایش گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۸ را به تنهایی تولید خواهد کرد. در سال های اخیر بسیاری از کمپانی های تولید کننده صفحه نمایش همکاری هایی با برند های تولید کننده موبایل داشته اند اما در سال گذشته برند اپل برای صفحه نمایش نسل جدید خود با سامسونگ همکاری کرد و سود و ضرر بسیاری را تجربه کرد اما نتیجه آن همکاری قیمت بالای تمام شده برای این صفحه نمایش بود که قیمت گوشی آیفون ایکس را نیز بسیار بالا برد.

دو هفته پیش بود که کمپانی اپل اعلام کرد که بخش گسترده ایی از پنل های OLED را از کمپانی الجی خریداری خواهد کرد که این تعداد پنل ها بین دو تا چهار میلیون است و کمپانی الجی قصد دارد در سال جاری پای ثابت همکاری با برند آیفون و کمپانی اپل باشد این قرار داد به این دلیل اهمیت دارد که در روز های اخیر و فروش پایین گوشی های هوشمند الجی این همکاری می تواند بخش گسترده ایی از هزینه های این برند کره ایی را پوشش دهد. البته همکاری الجی و اپل تنها مختص این بخش نخواهد بود و اوج همکاری این دو برند را باید در ساخت گوشی آیفون اقتصادی ۶.۱ اینچی دانست جایی که الجی قرار داد جالبی با این کمپانی قدرتمند دارد در این خبر آمده است که الجی این روز ها تمام توان خود را در ساخت صفحه نمایش برای جلب رضایت اپل به کار گرفته است تا علاوه بر کیفیت بالا بتواند قیمت صفحه نمایش های خود را نیز کاهش دهد.

از کمپانی کره ایی الجی خبر هایی منتشر شده است که به نظر می رسد الجی تنها تامین کننده صفحه نمایش برای گوشی های آیفون ۹ یا همان آیفون ۶.۱ اینچی خواهد بود قرار دادی که می تواند یکی از بزرگترین همکاری های تاریخ گوشی های موبایل را رقم خواهند زد. داستان این گونه است که آیفون ۶.۱ اینچی که مجهز به صفحه نمایش ال سی دی است ارزان ترین گوشی سال آیفون خواهد بود و کمپانی الجی به نظر می رسد باید ۲۰ میلیون پنل صفحه نمایش برای آیفون های سال ۲۰۱۸ را آماده کند. این حجم از خرید بسیار کم سابقه بیا بهتر بگوییم بی سابقه خواهد بود و به نظر می رسد الجی به واسط ساخت این صفحه نمایش ها سود بسیار زیادی را رقم خواهد زد.

البته این خبر برای برند اپل نیز بسیار خوب محسوب می شود زیرا با توجه به ارزان تر بودن پنل های الجی مدیران اپل نیز می توانند با قیمت پایین تری گوشی های خود را در اختیار کاربران قرار دهند تا بتوانند از طرفداران خود که توان خرید گوشی های گران قیمت را ندارند حمایت کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

17 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش