بهترین گوشی های ال جی 2019 با قیمت مناسب

0
8785
بهترین گوشی های ال جی 2019 با قیمت مناسب

گوشی های ارزان قیمت ال جی 2019 در رویداد MWC سه گوشی مقرون به صرفه هستند که در رویداد پیش رو با دوربین های سه گانه رونمایی خواهد شد.

می دانیم که در کنگره جهانی موبایل 2019 گوشی LG G8 ThinQ رونمایی خواهد شد، اما این برند کره ای در رویداد بارسلونا، گوشی های ارزان قیمت با بودجه مناسب را نیز رونمایی خواهد کرد. این سه گوشی به نام LG K40، LG K50  و LG Q60 هستند که نمی توانند تهدیدی برای گوشی های پرچمدار محسوب شوند اما برای مشتریانی که به دنبال گوشی های ارزان قیمت ال جی در رویداد MWC هستند، می توانند پس از عرضه آن را تهیه کنند.

این سه گوشی میان رده و متوسط ال جی چیزی شبیه به هم دارند، آنها نمی خواهند تنها محدود به ویژگی های یک دستگاه متوسط باقی بمانند. به همین دلیل است که LG Q60 مجموعه ای از ویژگی های جدید مانند دوربین با لنز سه گانه و صفحه نمایش بزرگ را ارائه کرده و در این راه به LG K50 و LG K40 پیوسته است تا قابلیت های جذابی را در اختیار کاربران بگذارد.

مشخصات خوب در گوشی های ارزان قیمت ال جی 2019

گوشی K40

این گوشی ها با توجه به قیمتشان مشخصات خوبی دارند و دارای صفحه نمایش FullVision 5.7 اینچی برای گوشی های  K40،  اینچی و برای گوشی های دیگر با حاشیه قطره ای خواهد بود. همچنین این گوشی به هوش مصنوعی مجهز شده است و دارای اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی و اسپیکر صدای محیطی  و کلید مستقیم برای دستیار صوتی است. هر سه گوشی دارای  چیپ ست هشت هسته ای 2 گیگاهرتزی هستند که هنوز مدل آنها مشخص نیست. همچنین این گوشی 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3000 میلی آمپر باتری است. احتمالا این یکی از دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی است.

مدل K40 پایه ای ترین مدل گوشی در میان این 3 مدل است و ال جی از همان پردازشگر هشت هسته ای 2 گیگاهرتزی استفاده کرده است. این گوشی به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ذخیره شده است. صفحه نمایش 5.7 اینچی آن نسبت ابهاد 9:18 دارد و هیچ حاشیه ناچ در این گوشی مشاهده نمی شود.

باتری نیز کوچک است و ظرفیت 3000 میلی آمپرساعتی دارد. تغییراتی در نحوه چیدمان دوربین وجود دارد. این گوشی همچنان دارای دو لنز است که یکی در جلو و دیگری در عقب قرار گرفته است. در حالی که دوربین سلفی دارای 8 مگاپیکسل کیفیت و یک فلش LED است، دوربین اصلی کیفیت 16 مگاپیکسلی دارد. ال جی همچنان از ویژگی های هوش مصنوعی در این گوشی ها بهره برده است و K40 نیز از این قضیه مستثنی نیست.گوشی های ارزان قیمت ال جی 2019، گوشی K40

مشخصات گوشی  LG Q60

گوشی LG Q60 یکی دیگر از مدل های گوشی ال جی 2019 است که دارای 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3500 میلی آمپری است. همچنین این گوشی دارای دوربین سلفی قدرتمند 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه اصلی (16مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی با زاویه باز و سنسور عمیق 2 مگاپیکسلی) است. کارت حافظه، اتصال به 4G، سنسور اثر انگشت و دسترسی مستقیم به دستیار گوگل با دکمه اختصاصی از دیگر ویژگی های این گوشی است.

این گوشی فنی ترین مشخصات را در میان این سه گوشی دارد. صفحه نمایش این گوشی 6.24 اینچ بوده و دارای رزولوشن Full HD+ و نسبت تصویر 9:19 است. با اینکه این گوشی پرچمدار نیست، اما حاشیه های کم و قابل توجه کوچکی در پایین صفحه آن دیده می شود که نمی توان ایرادی به آن وارد کرد. این گوشی هم در دوربین از هوش مصنوعی برای تشخیص اشیا و فوکوس اتوماتیک و همچنین امکان شات گرفتن عکس های بوکه بهره می برد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسل کیفیت دارد.گوشی های ارزان قیمت ال جی 2019، مشخصات گوشی  LG Q60

مشخصات گوشی K50

همچنین LG K50 نیز که در سری قرار دارد دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه جانبی و یک باتری 3500 میلی آمپری و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. هنوز در مورد ترکیب دوربین اصلی سه گانه این گوشی جزئیاتی وارد نشده است، اما احتمالا دو لنز آن 13+2 مگاپیکسلی است. با چنین مشخصاتی K50 ، این گوشی بهترین گوشی ال جی با قیمت مناسب در سال 2019 است.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش fullvision 6.26 خواهد بود که یک حاشیه ای قطره ای در بالای صفحه آن وجود دارد و نسبت ابعاد آن با دو گوشی دیگر اندکی متفاوت بوده و 19.5:9  است. این گوشی نیز از تراشه هشت هسته ای 2 گیگاهرتزی استفاده می کند که رم 3 گیگابایت نیز آن را پوشش می دهد.

تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی وجود دارد اما با کمک حافظه میکرو SD می توانید آن را تا 2 ترابایت نیز افزایش دهید. بنابراین نگران کمبود حافظه در این گوشی نباشید. باتری این گوشی نیز مانند Q60  از نوع 3500 میلی آمپر ساعتی است که باتری متوسطی محسوب می شود و می تواند نیازهای روزانه کاربر را رفع کند. گوشی K50 از نظر استحکام نیز دارای استانداردهای نظامی و سنسور اثر انگشت و دکمه اختصاصی برای دستیار گوگل دارد.

این گوشی ها با قیمت مناسب خود می توانند سهم بازار خوبی را از برندهایی مانند هواوی و شیائومی به دست آورند. ال جی سال گذشته 700 میلیون دلار در بخش تلفن همراه خسارت داشت و می خواهد این خسارت را از طریق گوشی های ارزان قیمت خود جبران کند. این شرکت هنوز قیمتگذاری محصولات خود را اعلام نکرده است و احتمالا به زودی اعلام خواهد شد.گوشی های ارزان قیمت ال جی 2019، مشخصات گوشی K50

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها