گوشی های جدید سونی با پردازنده هایی ناامیدکننده روانه بازار می شوند

0
287
گوشی های جدید سونی با پردازنده هایی ناامیدکننده روانه بازار می شوند

گوشی های جدید سونی با پردازنده های قدیمی وارد بازار فروش می شوند. سونی در سال های اخیر محصولات خود را با ظاهرهای کاملا قدیمی روانه بازار فروش کرد، با این وجود توانسته است در بازار موبایل حضور داشته باشد. این کمپانی محبوب مشکلات ظاهری گوشی های خود را برطرف کرده است اما به نظر می رسد استفاده از پردازنده های قدیمی مشکل جدید این برند محسوب شود.

میان رده های جدید سونی با نام های اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس روانه بازار فروش می شوند. به نظر می رسد این دو گوشی هوشمند تا 24 مارس به صورت رسمی رونمایی شوند، با این وجود مشخصات سخت افزاری این دو گوشی موبایل فاش شده است که اخبار ناامیدکننده ای به همراه دارد.

گوشی های جدید سونی چه مشخصاتی دارند؟

گوشی های جدید سونی دارای صفححه نمایش های 5.9 و 6.5 اینچی هستند. این دو گوشی هوشمند از رزولوشن 2560 در 1080 بهره می برند. همچنین این دو گوشی هوشمند از صفحه نمایش های بدون حاشیه پشتیبانی می کنند و ظاهری بسیار زیبا خواهند داشت.

در بخش دوربین شرایط به نظر خوب است. گوشی های جدید سونی دارای لنزهای دوگانه هستند. اکسپریا 10 دارای دو لنز 13 و 8 مگاپیکسلی بوده و نسخه 10 پلاس نیز همین شرایط را خواهد داشت. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک لنز هشت مگاپیکسلی خواهیم بود. هر دو گوشی هوشمند یاد شده از قابلیت فیلمبرداری 4K پشتیبانی می کنند.گوشی های جدید سونی چه مشخصاتی دارند؟

موضوع ناراحت کننده در مورد گوشی های جدید سونی مربوط به بخش پردازنده است. این کمپانی مشهور از پردازنده های اسنپدراگون 630 و 660 بهره می برد. این دو پردازنده حدود دو سال پیش به صورت رسمی رونمایی شدند و پردازنده هایی بسیار قدیمی محسوب می شوند. در حال حاضر پردازنده های اسنپدراگون 632 و 670 نسخه جدید این پردازنده ها محسوب می شوند. همچنین لازم به ذکر است که هر دو گوشی یاد شده از اندروید 9 پشتیبانی می کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هر دو گوشی هوشمند از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برند. نسخه معمولی این موبایل از رم سه گیگابایتی بهره می برد و رم نسخه پلاس چهار گیگابایتی خواهد بود؛ این حافظه داخلی و رم برای گوشی های هوشمند یاد شده مناسب خواهند بود.

در بخش باتری نیز نسخه معمولی اکسپریا 10 باتری 2870 میلی آمپری داشته و نوع باتری نسخه پلاس نیز هنوز منتشر نشده است. با توجه به این اخبار، به نظر می رسد قیمت گوشی هوشمند اکسپریا 10 حدود 393 دلار و نسخه پلاس این گوشی هوشمند نیز 484 دلار قیمت خواهد داشت. در آخر گفتنی است که گوشی های جدید سونی در مراسم MWC معرفی می شوند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها