آیا گوشی های جدید نوکیا ارزش خرید بالایی دارند؟

0
4001
آیا گوشی های جدید نوکیا ارزش خرید بالایی دارند؟

آیا گوشی های جدید نوکیا ارزش خرید بالایی دارند؟کالاسودا- گوشی های جدید نوکیا در سال های اخیر موفقیت های خوبی به دست آورده اند. اچ ام دی گلوبال در این مدت کوتاه توانسته پیشرفت های بسیار خوبی را به دست آورد و برند نوکیا را در لیست ده برند برتر و پرفروش موبایل قرار دهد. حال در سال جاری یک سوال مطرح شده که آیا گوشی های جدید نوکیا کیفیت موبایل های خاطره انگیز این برند که روزی پرفروش ترین برند موبایل بود را خواهد داشت؟

گوشی های جدید نوکیا چه ویژگی هایی دارند؟

گوشی های جدید نوکیا را می توان به سه بخش تقسیم کرد. بخش اول را می توان به گوشی های جدید نوکیا در بخش موبایل های ارزان قیمت اندرویدی اختصاص داد. مدتی پیش کمپانی اچ ام دی گلوبال اعلام کرد که تمام گوشی های هوشمند این برند تا دو سال به روز رسانی های سیستم عامل را دریافت می کنند و این موضوع یک امتیاز بسیار خوب محسوب می شود. گوشی های ارزان قیمت این برند معمولا از پردازنده ها و چیست های ارزان قیمت بهره می برد اما به طور کلی زمانی که یک گوشی موبایل ارزان قیمت تمام نیاز های کاربران را از نظر نرم افزاری برطرف می کند یک اتفاق بسیار خوب محسوب می شود.آیا گوشی های جدید نوکیا ارزش خرید بالایی دارند؟

در بخش گوشی های میان رده شرایط برای این برند معمولی است. در بسیاری از موارد نوکیا فروش خوبی را به خصوص در بخش گوشی هایی مانند نوکیا ایکس شش و ایکس پنج به دست آورده است اما در این بخش هیچ برندی نمی تواند خود را برترین برند بداند، به طور کلی گوشی های میان رده ی نوکیا به نظر بهترین انتخاب کاربران نباشد.در بازار جهانی شیائومی و در ایران هوآوی خرید های برتری از دید کاربران تلقی می شود.

اما بزرگترین ضعف نوکیا در سال های اخیر در مورد پرچمداران بوده است، این برند قدرتمند در بخش پرچمدار نتوانسته موفقیت خاصی به دست نیاورده است. نوکیا در سال جاری قصد دارد پرچمدار جدید خود را با پنج لنز اصلی روانه بازار فروش کند. این گوشی هوشمند را می توان امیدوار کننده ترین محصول گوشی های جدید نوکیا دانست. نوکیا در بخش پردازنده های خود با کمپانی کوالکام همکاری دارد و دوربین های خود را نیز توسط کمپانی زایس تامین می کند.

با تمام این وجود در سال های جاری انتقاد های بسیاری کمی از این برند قدرتمند و گوشی های جدید نوکیا شده است و به همین دلیل کاربران گوشی های هوشمند علاقه دارند پس از مدت ها از این برند مشهور استفاده کنند. با این وجود نوکیا برای قرار گرفتن در میان برترین ها مسیر بسیار طولانی دارد.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها