فروش خیره کننده گوشی های هوشمند Nova 5 در اولین ماه پس از رونمایی

0
702
فروش خیره کننده گوشی های هوشمند Nova 5 در ماه اول

کمپانی هواوی به فروش 2 میلیون تومان گوشی های هوشمند nova 5 در یک ماه دست پیدا کرد. این فروش فوق العاده تنها در بازار چین بوده و این محصول هنوز وارد بازار جهانی نشده است.

گوشی های هوشمند هواوی سری جدید نوا روز 21 ژوئن با سه محصول رونمایی شدند. در کنار این محصولات شاهد رونمایی از پردازنده میان رده کایرین 810 نیز بودیم که به عنوان چیپست میان رده هواوی در محصولات بسیار زیادی مورد استفاده قرارخواهد گرفت. کایرین 810 را باید یکی از بهترین چیپست های میان رده در بازار جهانی یک سال آینده دانست.

مپانی هواوی به فروش 2 میلیون تومان گوشی های هوشمند nova 5 در یک ماه دست پیدا کرد

فروش 2 میلیون گوشی هوشمند سری نوا هواوی

تنها پس از پنج هفته پس از این رویداد کمپانی هواوی اعلام کرد که 2 میلیون گوشی هوشمند شامل nova 5i، nova 5 و nova 5 pro است و توانسته در روز هایی که به نظر می رسد مشکلات هواوی به زودی برطرف شود یک خبر خیره کننده برای این کمپانی مشهور به شمار می رود، هز چند در نظر داشته باشید که در این میان nova 5i Pro که روز جمعه به صور رسمی رونمایی شد در این فروش ها قرار نداشته و در فروش هفتگی آینده در اختیار چینی ها قرار می گیرد. این گوشی هوشمند میان رده با 4 لنز دوربین یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران به شمار می رود.

فروش سری بعدی این گوشی های هوشمند از روز 2 آگوست آغاز می شود و مانند همیشه از طریق وب سایت های Vmall.com و JD.com در اختیار کاربران قرار می گیرد.با توجه به این خبر در صورت فروش این گوشی های هوشمند در بازار های کشور های مختلف بدون شک می توانیم شاهد فروش خیره کننده ای از میان رده های سری نوا هواوی باشیم.

فروش 2 میلیون گوشی هوشمند سری نوا هواوی

 

گوشی های جدید هواوی رونمایی شدند، گوشی های سری Nova قدرتنمایی می کنند

کمپانی هواوی امروز طی مراسمی در کشور چین سه گوشی هوشمند جدید سری نوا را رونمایی کرد. گوشی های جدید هواوی با نام های Nova5، Nova 5 Pro و Nova 5i در این مراسم رونمایی شدند.

ویژگی های Nova 5 Pro ، ستاره اصلی مراسم رونمایی

گوشی هوشمند Nova 5 Pro را باید جذاب ترین گوشی هوشمند این مراسم دانست، استفاده از پنل OLED در کنار رنگ های متنوع و همچنین حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش از ویژگی های جذاب این گوشی هوشمند به شمار می روند، ستاره گوشی های جدید هواوی با صفحه نمایش 6.39 اینچی با رزولوشن صفحه نمایش فول اچ دی پلاس و بریدگی صفحه نمایش قطره ای و لنز دوربین سلفی 32 مگاپیسکلی به یک گوشی هوشمند جذاب تبدیل می شود.

قاب پشتی این گوشی هوشمند شامل 4 لنز است که لنز اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار لنز های فوق عریض 16 مگاپیکسلی و لنز دو مگاپیکسلی 2 مگاپیکسلی عمق تصویر شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند، در این میان یک لنز جدید 2 مگاپیکسلی مشاهده می شود که به عنوان لنز ماکرو معرفی می شود.

این گوشی هوشمند از پردازنده پرچمدار کایرین 980 به رم 8 مگاپیکسلی بهره می برد، این گوشی هوشمند در نسخه های 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. نوا5 پرو را باید یک ویژگی بسیار جذاب دانست که از فناوری شارژ سریع 40 واتی و همچنین باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد. قیمت اولیه این گوشی هوشمند حدود 435 دلار است و نسخه گران قیمت تر با حافظه 256 گیگابایتی نیز قیمتی در حدود 500 دلار دارد. در کنار این دو گوشی هوشمند یک نسخه سفارشی از این محصول با قیمت 550 دلار عرضه می شود که با هدفون purple FreeLace عرضه می شود.

پیش فروش این گوشی هوشمند در وب سایت Vmall.com آغاز شده و عرضه آن از روز 28 ژوئن آغاز می شود.

ویژگی های Nova 5 Pro ، ستاره اصلی مراسم رونمایی

 

ویژگی های Nova 5؛ اولین گوشی هواوی با پردازنده کایرین 810

کمپانی هواوی موبایل نوا 5 را با پردازنده جدید کایرین 810 رونمایی کرد، این گوشی هوشمند از اواسط میاه آینده به فروش می رسد و پردازنده این گوشی هوشمند دارای دو هسته ی Cortex-A76 با فرکانس 2.27 گیگاهرتزی و همچنین 6 هسته ی Cortex-A55 با فرکانس 1.88 گیگاهرتزیاست و از  پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP6 بهره می برد.

سایر مشخصات این گوشی هوشمند مانند نسخه پرو است و از ویژگی های مانند صفحه نمایش سوپر آمولد و همچنین دوربین مانند نسخه پرو عرضه می شود، این گوشی هوشمند در یک نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و همچنین رم 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 435 دلار دارد.

ویژگی های Nova 5؛ اولین گوشی هواوی با پردازنده کایرین 810

مرور ویژگی های Nova 5i ؛ همان پردازنده همیشگی

گوشی هوشمند نوا 4 آی با پردازنده کایرین 710 روانه بازار فروش می شود، این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت مانند بسیاری از میان رده های هواوی در بخش قاب پشتی است و این گوشی هوشمند نیز مانند دو نسخه قبلی با چهار لنز دوربین اصلی رونمایی شد. حضور لنز های 24 مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض 8 کگاپیکسلی و دو لنز دو مگاپیکسلی به عنوان لنز های عمق تصویر و همچنین لنز ماکرو خبر بسیاری خوبی برای علاقه مندان به شمار می رود.

این گوشی هوشمند مانند دو نسخه قبلی از باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد و برخلاف آن دو محصول با فناوری شارژ سریع 18 واتی قدرتنمایی می کند. نوا 5آی در رنگ های مشکی، قرمز و آبی به فروش می رسد و هواوی قیمت هایی 290 و 320 دلاری را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

هواوی در این میان خبر فروش 100 میلیون گوشی هوشمند را در 5 ماه اول سال اعلام کرد و باید دید آیا هواوی می تواند فروش 200 میلیونی خود در سال قبل را تکرار کند یا خیر.

مرور ویژگی های Nova 5i ؛ همان پردازنده همیشگی

هواوی MediaPad M6 رونمایی شد، یکی از بهترین تبلت های تاریخ هواوی

هواوی MediaPad M6 امروز در کنار سه گوشی هوشمند جدید سری نوا رونمایی شد، این تبلت جذاب در دو نسخه 8.4 و همچنین 10.8 اینچی در اختیار کاربران قرار می گیرد و شباهت های بسیاری نیز به یکدیگر دارند.

همانطور که بیان شد نسخه های هواوی MediaPad M6 بسیار شبیه به یکدیگر هستند و در کنار صفحه نمایش باتری آن ها نیز متفاوت است، هر دو نسخه M6 با پنل های صفحه نمایش 1600 در 2560 در اختیار کاربران قرار می گیرد و فریم های بسیار نازکی برای آن ها در نظر گرفته شده است، نسخه 10.8 اینچی این تبلت باتری 7500 میلی آمپری دارد و نسخه کوچکتر نیز از یک باتری 6100 میلی آمپری بهره می برد.

در کنار این صفحه نمایش جذاب هواوی دوربین اصلی 13 و سلفی 8 مگاپیکسلی را برای محصولات خود در نظر گرفته و این کمپانی چینی برای اسپیکر های خود نیز در این محصولات با Harman Kardon همکاری داشته است.

هواوی MediaPad M6 با پردازنده کایرین 980 رونمایی شده و با رم 4 گیگابایتی شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند، تبلت جدید هواوی در نسخه های 64 و 128 گیگابایتی با اندروید 9.1 و جدید ترین رابط کاربری هواوی عرضه می شود.

هواوی MediaPad M6 رونمایی شد، یکی از بهترین تبلت های تاریخ هواوی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها