اخبار جالب توجه در مورد قیمت گوشی های سامسونگ در بازار ایران

0
1920
اخبار جالب توجه در مورد قیمت گوشی های سامسونگ در بازار ایران

اخبار جالب توجه در مورد قیمت گوشی های سامسونگ در بازار ایران

کالاسودا- قیمت گوشی های سامسونگ در بازار ایران این روزها شرایط جالبی را تجربه می کند. گران شدن گوشی های هوشمند در کنار موجود نبودن بسیاری از آنها در وب سایت های فروش، شرایط سختی را برای کاربران ایجاد کرده است. در این میان قصد داریم گوشی های این برند را به سه بخش ارزان قیمت، میان رده و پرچمدار تقسیم کرده و به بررسی قیمت این گوشی ها در بازار ایران بپردازیم.

بررسی قیمت گوشی های سامسونگ ارزان قیمت

در این بخش قصد داریم به بررسی قیمت گوشی های سامسونگ در بازار با قیمتی در حدود 2میلیون تومان بپردازیم. گوشی های هوشمند گلکسی جی2، جی 2 پرو،  گلکسی جی 3 و جی 3 پرو در کنار گرند پرایم پلاس قرار دارند که در رده گوشی های موبایل با قیمت زیر 2میلیون تومان قرار دارند. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که سامسونگ گوشی هوشمند زیر یک میلیون و 500هزار تومان در بازار ایران ندارد. به طور کلی نمی توان برترین گوشی هوشمند را در این رده معرفی کرد زیرا تمام گوشی های این رده بر اساس قیمت ویژگی های مناسبی دارند.

اخبار جالب توجه در مورد قیمت گوشی های سامسونگ در بازار ایران

قیمت گوشی های سامسونگ در بازار میان رده

در حال حاضر گوشی های میان رده را باید در بین قیمت های 2 تا 6میلیون تومان در نظر گرفت. سری گوشی های گلکسی جی 4 پلاس، جی 6 پلاس و گوشی موبایل گلکسی جی 7 در میان گوشی های 2 تا 3میلیون قرار دارند و گلکسی جی 7 پرایم 2 همچنان قدرتمندترین موبایل در این رده به شمار می رود.
اگر حدود هزینه خود را یک میلیون تومان بالاتر ببریم، انتخاب ها در بازار بیشتر می شود. گوشی های هوشمند گلکسی جی 7 پرو، در کنار گوشی های گلکسی A6 و A6 پلاس گزینه های پرفروش بازار موبایل ایران محسوب می شوند. همچنین گوشی هوشمند گلکسی جی 8 یکی از برترین موبایل های این رده محسوب می شود. همانطور که بیان شد نمی توان قیمت گوشی های سامسونگ را در بازار ایران به طور دقیق بیان کرد، به همین دلیل در بازه قیمتی متفاوت آنها را بررسی کردیم.
قیمت گوشی های سامسونگ در بازار ایران تفاوت های بسیاری نسبت به سال گذشته داشته و برای خرید یک میان رده خوب باید در حدود 4 تا 6 میلیون تومان هزینه کرد. گوشی های هوشمند گلکسی A8 و نسخه پلاس این دستگاه در کنار گوشی هوشمند گلکسی A7 نسخه 2018 برترین میان رده های سامسونگ محسوب می شوند که قیمتی تا 6میلیون تومان دارند.
قیمت پرچمداران سامسونگ در بازار ایران
قیمت گوشی های سامسونگ در بازار ایران در رده پرچمدار بسیار جالب توجه است. در میان پرچمداران سامسونگ گلکسی نوت 9 موجود است که نسخه 128 گیگابایتی آن حدود 11میلیون تومان و نسخه 512 گیگابایتی آن نیز در حدود 15 میلیون تومان به فروش می رسد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها