به مشکل خوردن گوشی های سری اس و نوت 8 پس از آپدیت اندروید پای

0
383
به مشکل خوردن گوشی های سری اس و نوت 8 پس از آپدیت اندروید پای

اسپرینت یکی از اولین حامل ها در ایالات متحده آمریکا بود که به صاحبین گوشی های S8 و S8+ خبر داد که می توانند گوشی های خود را به آپدیت اندروید پای مجهز کنند.

اما این کاربران پس از به روز رسانی به این نتیجه رسیدند که مشکل اتصال LTE پیدا کرده اند. از همه چیز بدتر این است که بسیاری از کاربران نوت 8 نیز این موضوع را پس از آپدیت اندروید پای اطلاع داده اند. به علاوه به نظر می رسد که همین مشکل در گوشی های S10+ نیز دیده شده است.

شرکت اسپرینت اطلاع داده است که این شکایت در همراه سامسونگ بررسی می کند، اما در حین حال تصمیم گرفته است که ارائه این آپدیت را فعلا به حالت تعلیق درآورد. قرار است هنگامی که مشکلات برطرف شد، این شرکت یک بار دیگر اقدام به ارائه به روز رسانی نرم افزاری کند.

این مشکلات در حالی به وجود آمد که کاربران این گوشی ها همچنان به اینترنت نسل سوم 3G و وای فای دسترسی دارند و مشکل آنها با اینترنت نسل چهارم بوده است.

 گوشی های سری اس و نوت 8

کاربران باید چه کار کنند؟

 بهتر است تا زمانی که این مشکل برطرف شود، کاربران با وای فای خود کار کنند. برای اطلاع از اینکه این مشکل چه زمانی برطرف خواهد شد، بهتر است منتظر اطلاعیه های بعدی شرکت ها باشید. متاسفانه گوشی هایی که تحت ضمانت نیستند را شرکت اسپرینت پشتیبانی نمی کند و ممکن است هزینه جایگزینی برای یک گوشی جدید بپردازید.

از جمله تغییراتی که کاربران انتظار دارند  با آپدیت اندروید پای به آن برسند، از ویژگی هایی مانند تم تیره، ژست های حرکتی، باز طراحی کامل و استفاده از گوشی با یک دست ظاهر مینیمالیستی، تعامل بصری بیشتر با محتوا و همین ‌طور تمرکز روی آنچه نمایشگر نشان می دهد برخوردار است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها