بررسی گوشی های محبوب سال 2018 از دیدگاه کاربران موبایل

0
2187
بررسی گوشی های محبوب سال 2018 از دیدگاه کاربران موبایل

بررسی گوشی های محبوب سال 2018 از دیدگاه وب سایت مشهور جی اس ام آرنا، اخبار جالب توجهی به همراه دارد. هریک از این گوشی های هوشمند که فروش بسیار خوبی را به دست آورده اند، قابلیت های متنوعی دارند. امروز خبری منتشر شد کی طی آن، گوشی های محبوب از دیدگاه این وب سایت در اختیار کاربران قرار گرفت. حال قصد داریم گوشی های محبوب سال 2018 این وب سایت را معرفی کنیم.

رتبه های برتر گوشی های محبوب در اختیار چینی ها

در این وب سایت برندهای شیائومی، سامسونگ و هواوی شرایط بسیار خوبی دارند و بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند این برندها را مورد بررسی قرار می دهند. اولین گوشی هوشمند و به نوعی محبوب ترین گوشی موجود در برترین وب سایت حوزه موبایل، گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 5 پرو است. رتبه دوم نیز در اختیار ردمی نوت 5 قرار دارد. در کنار این دو گوشی هوشمند موبایل Mi A2 قرار دارد که در سال جاری توانست فروش بسیار خوبی را به دست آورد.

همانطور که مشاهده شد، سه رتبه اول در اختیار برند چینی شیائومی قرار دارد اما رده های بعدی در اختیار سامسونگی ها است. گوشی های موبایل گلکسی A8 نسخه 2018 و گلکسی اس 9 به عنوان گوشی های محبوب این برند، در این وب سایت حضور دارند. هواوی هم که در سال 2018 گوشی های بسیار خوبی را روانه بازار فروش کرد، پی 20 پرو را به عنوان برترین گوشی موبایل خود در این بخش می بیند. رتبه های برتر گوشی های محبوب در اختیار چینی ها

در سال 2018 سامسونگ گوشی های هوشمند بسیاری را روانه بازار فروش کرد، اما پرچمداران این برند بسیار پرطرفدارتر از میان رده های این برند محسوب می شوند. رده هفتم این جدول در اختیار گلکسی اس 9 پلاس است و وان پلاس 6 در کنار پی 20 لایت در رده های هشتم و نهم قرار دارند. گلکسی جی 6 نیز در رده دهم این جدول قرار دارد.

مواردی که مطرح کردیم، گوشی های محبوب سال 2018 از دیدگاه وب سایت جی اس ام بود. نکته جالب توجه در این مطلب، حضور نداشتن محصولات کمپانی اپل است؛ گوشی های آیفون ایکس اس مکس، ایکس اس و آیفون ایکس در این جدول حضور ندارند و به نظر می رسد کاربران این سایت علاقه خاصی به این برند پرطرفدار ندارند.

پوکوفون در سال 2019 نیز موفق خواهد بود؟

رتبه یازدهم گوشی های محبوب در اختیار برند اوپو قرار دارد؛ گوشی هوشمند اوپو F7 این رده را به خود اختصاص داده است. در این لیست یک گوشی هوشمند دیگر وجود دارد که توانست برای مدت زمان بسیاری اخبار حوزه فناوری را به خود اختصاص دهد؛ گوشی هوشمند پوکوفون اف وان که در رده 19 این جدول قرار دارد. این گوشی موبایل از دید بسیاری از کاربران، سرآغازی بسیار عالی برای زیر برند پوکوفون به شمار می رود و باید دید سال 2019 نیز نام برند فرعی پوکوفون که مربوط به کمپانی شیائومی است، شنیده خواهد شد یا خیر.رتبه یازدهم گوشی های محبوب در اختیار برند اوپو قرار دارد؛ گوشی هوشمند اوپو F7 این رده را به خود اختصاص داده است

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها