بررسی گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2 میلیون تومان (بهمن 97)

0
1946
بررسی گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2 میلیون تومان (بهمن 97)

قیمت گوشی های هوشمند این روزها در مقایسه با ماه های قبل کاهش خوبی داشته است. این کاهش قیمت باعث شده است که گوشی های هوشمند زیر 2میلیون تومان نیز در بازار شرایط بهتری پیدا کنند. امروز قصد داریم مانند ماه های اخیر، به بررسی گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2 میلیون تومان بپردازیم.

در حال حاضر گوشی های هوشمند متنوعی با قیمت کمتر از 2میلیون تومان در بازار ما وجود دارد اما امروز قصد داریم گوشی های هوشمندی را مورد بررسی قرار دهیم که از طریق وب سایت های فروش، قابل خریداری باشند؛ قطعا تنوع گوشی های هوشمند در مغازه ها کمی بیشتر خواهد بود.

هواوی؛ فروش خوب گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2میلیون تومان توسط این برند محبوب

هواوی در بین گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2میلیون تومان چهار نماینده دارد که باعث می شود بخش عمده ای از فروش این گوشی های هوشمند با این رده قیمتی، به برند هواوی تعلق گیرد. این کمپانی چینی یکی از گوشی های هوشمند خود را با نام Y3 نسخه 2018 با قیمتی در حدود یک میلیون و 300هزار تومان به فروش می رساند. گوشی هوشمند Y5 Prime 2018 نیز دیگر گوشی هواوی با قیمت زیر 2میلیون تومان است که حدود 100هزار تومان از گوشی قبلی گران تر است. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند ارزان ترین محصول هواوی است که با رم نرم افزاری دو گیگابایتی به فروش می رسد.

در محدوده ای کمی گران تر از این دو گوشی هوشمند، گوشی های موبایل Y7 Prime  و نسخه 2018 این محصول حضور دارند. این گوشی های هوشمند در کنار ارزان ترین محصولات با رم نرم افزاری دو گیگابایتی قرار دارند و توانسته اند فروش جالب توجهی را به دست آورند. گوشی هوشمند Y7 Prime  نسخه 2017 یک میلیون و 700هزار تومان قیمت دارد و نسخه 2018 آن نیز 200هزار تومان گران تر است.

هواوی؛ فروش خوب گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2میلیون تومان توسط این برند محبوب

سامسونگ و حضور تنها یک نماینده در بین گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2میلیون تومان

گوشی هوشمند گلکسی J4 تنها میان رده سامسونگ در میان گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2میلیون تومان به شمار می رود. این کمپانی محبوب گوشی ارزان قیمت خود را با حدود قیمت یک میلیون و 900هزار تومان در اختیار کاربران قرار می دهد و توانسته است فروش خوبی را به دست آورد.

سامسونگ و حضور تنها یک نماینده در بین گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2میلیون تومان

نوکیا و حضور نماینده پرفروشش

گوشی هوشمند نوکیا 3.1 یکی از زیباترین گوشی های نوکیا است که در میان گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2 میلیون تومان قرار دارد. این گوشی هوشمند تنها محصولی است که در میان گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2میلیون تومان، به روزرسانی نرم افزاری دریافت می کند. این گوشی موبایل نیز قیمتی در حدود یک میلیون و 300هزار تومان دارد.

نوکیا و حضور نماینده پرفروشش

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها