تاریخچه سری نوت سامسونگ منتشر شد؛ همه به جز نوت ۷

0
488

کالاسودا_ کمپانی کره ای سامسونگ امروز تاریخچه ای از گوشی های هوشمند سری نوت خود منتشر کرد که در این مقاله خبری از گوشی هوشمند پرحاشیه گلکسی نوت هفت نبود. گوشی هوشمند یاد شده بزرگ ترین فاجعه بخش موبایل سامسونگ را رقم زد و با انفجار تعداد زیادی از این گوشی هوشمند، سامسونگ فروش آن را متوقف کرد.

این تاریخچه بسیار زیبا طراحی شده و تمام گوشی های هوشمند این سری را که شامل گوشی های هوشمند گلکسی نوت تا گلکسی نوت ۹ است، شامل می شود. این تاریخچه یک گوشی هوشمند خاص را نیز در خود جای داده است و آن هم گلکسی اج نام دارد. گلکسی اج تنها گوشی هوشمند سری نوت نام داشت که از قابلیت اج بهره می برد و توانست در زمان عرضه گوشی هوشمند گلکسی نوت چهار فروش بسیار خوبی را رقم بزند.

حال قصد داریم برگی از خاطرات این سری پر فروش سامسونگ را بررسی کنیم:

گلکسی نوت در زمان عرضه گوشی های هوشمند دو هسته ای معرفی شد و به واسطه قلم خاص خود توانست فروش خوبی را رقم بزند. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵.۳ اینچی بود و به عنوان یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ محسوب می شد. در حال حاضر گوشی های موبایل با ابعاد صفحه نمایش ۵.۳ اینچی در کنار گوشی های کوچک قرار می گیرند.

دو سال بعد کمپانی سامسونگ گلکسی نوت سه را با دوربینی با کیفیت روانه بازار فروش کرد. این گوشی هوشمند ۵.۷ اینچی باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر را شامل می شد که در سال عرضه خود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اگر گلکسی نوت چهار را مورد بررسی قرار ندهیم باید به سراغ گوشی هوشمند گلکسی نوت اج رفت. این گوشی هوشمند رکوردهای بسیاری را تغییر داد. این گوشی هوشمند بسیاری از ویژگی های گلکسی نوت چهار را به همراه داشت اما صفحه نمایش خاص این گوشی هوشمند بسیاری از کاربران را به خرید یک گوشی گران قیمت ترغیب کرد.

سال گذشته نیز گلکسی نوت هشت وارد بازار شد و انتظار دو ساله کاربران و علاقه مندان سری نوت را به پایان رساند و رکورد پیش فروش بسیار خوبی را برای خود رقم زد.

اما آخرین نسل از گوشی های هوشمند این سری گلکسی نوت ۹ نام دارد. این گوشی هوشمند شامل باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است و از دو لنز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد. سامسونگ دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی را برای این گوشی گران قیمت در نظر گرفته است اما سامسونگ در سال ۲۰۱۸ قابلیت های بسیاری هیجان انگیزی را برای قلم این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که بسیار کاربردی هستند.

نظر شما در مورد گوشی های هوشمند سری نوت سامسونگ چیست؟ آیا از طرفداران این سری از گوشی های اندرویدی هستید و تا کنون از آنها استفاده کرده اید؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها