گوشی های هوشمند منعطف هواوی نیمی از پرچمداران این برند را شامل می شود

0
244

به زودی گوشی های هوشمند منعطف بیشتری توسط کمپانی هواوی روانه بازار فروش می شود. سال جاری را می توان سالی برای شروع عرضه گوشی های هوشمند منعطف دانست. شروع این نوع از گوشی های هوشمند با برند رویال آغاز شد و سپس سامسونگ و هواوی  ساخت گوشی های هوشمند منعطف را آغاز کردند. حال اخباری منتشر شده است که به نظر می رسد هواوی قصد دارد ساخت گوشی های هوشمند منعطف را با قدرت بیشتری ادامه دهد.
گوشی هوشمند میت ایکس را می توان موفق ترین گوشی هوشمند تاشو موجود در بازار جهانی دانست. این گوشی هوشمند که از نسخه موبایل تاشوی سامسونگ نیز گرانتر است توانسته بیشتر مورد تایید کاربران قرار گیرد. حال ریچارد یو مصاحبه ایی در تکمیل صحبت های قبلی خود انجام داده است که نشان می دهد گوشی های هوشمند منعطف بیشتری توسط این برند روانه بازار فروش می شود.
مدتی پیش یو اعلام کرد به مرور زمان قیمت گوشی های هوشمند منعطف این برند کاهش پیدا می کند و باشد شاهد عرضه گوشی های هوشمند با این سبک با قیمت های مختلف باشیم. یو اعلام کرده است که برند هواوی طی دو سال ،  نیمی از گوشی های پرچمدار خود را به صورت منعطف روانه بازار فروش می کند.
حال با این شرایط باید انتظار این موضوع را داشت که به ازای هر دو دستگاه پرچمدار یک گوشی پرچمدار به صورت منعطف روانه بازار فروش می شود. حال باید دید این موضوع چه زمانی به واقعیت تبدیل می شود.
نظر شما در مورد گوشی های هوشمند منعطف هواوی چیست؟ آیا با قیمت مناسب این گوشی های هوشمند می توانند فروش بهتری را به دست آورند؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها