گوشی های هوشمند گلکسی جی 4 پلاس و جی 6 پلاس قدرتنمایی می کنند

0
552

کالاسودا- سامسونگ گوشی های هوشمند گلکسی جی 4 پلاس و جی 6 پلاس را در وب سایت خود قرار داد. این گوشی های هوشمند مجهز به صفحه نمایش Infinity سامسونگ و حسگر اثرانگشت در بخش جلویی گوشی هوشمند هستند. گوشی های هوشمند گلکسی جی 4 پلاس و جی 6 پلاس نسخه بزرگتر گلکسی جی 4 و جی 6 هستند.

رقابت با برند های ارزان قیمت در بخش ساخت گوشی های میان رده در حال حاضر سخت ترین وظیفه مدیران سامسونگ و هوآوی است. این دو برند با وجود عرضه گوشی های متنوع در سال های اخیر موبایل های گران قیمت تری را در اختیار کاربران قرار داده اند. حال به نظر می رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد تنوع گوشی های خود را بالاتر برده و شرایط بهتری را در بخش فروش گوشی های میان رده پیدا کند.

در سال های گذشته گوشی های موبایل با حاشیه های بسیار زیادی در کنار صفحه نمایش همراه بودند و بسیاری از برند ها از حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش بهره می بردند اما در سال اخیر بیشتر حسگر اثر انگشت ها به قاب های پشتی رفته اند و تقریبا حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تنها برای گوشی های محدودی مورد استفاده قرار می گیرد.با این وجود کمپانی سامسونگ علاوه بر صفحه نمایش با کیفیت قصد دارد از این قابلیت نیز برای گوشی های هوشمند خود بهره ببرد.

گوشی های هوشمند گلکسی جی 4 پلاس و جی 6 پلاس از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به پرچمدار فعلی سامسونگ دارند. این گوشی های هوشمند صفحه نمایشی باریک دارند و گوشه های میان رده های سامسونگ نیز مانند تمام میان رده های سامسونگ تولید خواهد شد.کمپانی سامسونگ با این شرایط وشی های هوشمند گلکسی جی 4 پلاس و جی 6 پلاس را با یک صفحه نمایش ال سی دی و رزولوشن صفحه اچ دی پلاس در اختیار کاربران قرار می دهد. در مورد دوربین این گوشی های هوشمند خبری منتشر نشده اما بعید به نظر می رسد این شرکت کره ای میان رده های خود را با دو دوربین اصلی روانه بازار فروش کند.

میان رده های سامسونگ با چه قیمتی وارد بازار می شوند؟

هنوز خبری از مشخصات ساختاری این دو گوشی هوشمند منتشر نشده و قیمت این موبایل های میان رده نیز به صورت رسمی اعلام نشده است با این وجود به نظر می رسد سامسونگ این گوشی هوشمند را با قیمتی کمتر از 300 دلار روانه بازار فروش کند. میان رده های جدید سامسونگ در سال اخیر عملیات دشواری را برای رقابت با برند های چینی خواهند داشت.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها