گوشی های هوشمند سری Mate 30 روز 28 شهریور در مونیخ رونمایی می شود

0
494
گوشی های هوشمند سری Mate 30 18 شهریور در مونیخ رونمایی می شود

بر اساس اخبار رسمی پیرامون کمپانی هواوی گوشی های هوشمند Mate 30 روز 28 شهریور در مونیخ رونمایی می شود، از این رو نمی توان انتظار رونمایی از این محصول را در IFA 2019 داشت. این اطلاعیه در حساب کاربری رسمی هواوی در توییتر اعلام شد.

گوشی های هوشمند سری میت هواوی در کنار محصولات سری P را می توان از برترین محصولات این کمپانی مشهور دانست، البته در میان گوشی های این دو سری محصول جذاب گوشی های میان رده ای نیز وجود دارد و نمی توان تمام محصولات این دو سری را در میان گوشی های پرچمدار دانست با این وجود پرچمداران هواوی در این دو سری عرضه می شوند.

هفته گذشته پوستری منتشر شد که خبر از عرضه گوشی های سری Huawei Mate 30 را با 4 لنز دوربین اصلی در یک محوطه دایره ای شکل با برآمدی خاصی در قاب پشتی داد. حال این خبر به نظر مورد تایید قرار گرفته است. بر اساس اخبار منتشر شده این برآمدگی را باید نتیجه ویژگی های اضافی دانست که در این گوشی هوشمند در اختیار خریداران قرار می گیرد.

گوشی های هوشمند Huawei Mate 30/30 Pro مانند نسخه های قبلی دوربین های بسیار قدرتمندی خواهند داشت که به همکاری کمپانی لایکا ساخته می شوند. هر دو گوشی موبایل دارای لنز 40 مگاپیکسلی هستند. در مورد سایر لنز های هنوز خبری به صورت رسمی منتشر نشده است. در قاب جلویی این پرچمدار نیز شاهد سه لنز برای دوربین سلفی خواهیم بود. پرچمداران هواوی از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش بهره می برند و در این محصولات شاهد سنسور مادون قرمز نیز هستیم. صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای حاشیه ای با زاویه 90 درجه خواهد بود.

بر اساس اخبار رسمی پیرامون کمپانی هواوی گوشی های هوشمند Mate 30 روز 18 شهریور در مونیخ رونمایی می شود

پردازنده کایرین 990 هواوی

به تازگی هواوی اعلام کرده است که برای ایم محصول گواهینامه ای را برای شارژ بی سیم جدید خود دریافت کرده و باید شاهد شارژ بی سیم 25 واتی برای پرچمداران این کمپانی پرفروش باشیم.بر اساس اطلاعات قبلی انتظار می رود گوشی های هوشمند سری Mate 30 با پردازنده کایرین 990 روانه بازار فروش شوند تا هواوی بتواند مانند چند سال اخیر پردازنده بسیار قدرتمندی را برای این محصولات در نظر بگیرد. این پردازنده دارای معماری 7 نانومتری است و از مودم نسل 5 ام بهره می برد.

در نظر داشته باشید با وجود اینکه گوشی های سری میت 30 هواوی در اروپا رونمایی می شوند ، اما ممکن است مدتی برای فروش خارج از چین در اختیار طرفداران قرار نگیرند زیرا بر اساس ادعای گوگل این کمپانی مجوز عرضه گوشی های خود با استفاده از سرویس رسمی اندروید و گوگل پلی را بر اساس تحریم های ایالات متحده ندارند و ممکن است تا زمانی که این مشکل برطرف شود کاربران به سرویس های گوگل پلی دسترسی نداشته باشند.

پردازنده کایرین 990 هواوی

حال باید منتظر رونمایی این گوشی های قدرتمند باشیم و ببینیم هواوی برای آینده طرفداران و کاربران خود چه تدابیری را اندیشیده است و چطور قصد دارد به رقابت با کمپانی های اپل و سامسونگ بپردازد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها