گوشی های وان پلاس کوچکتر می شوند؟

0
415
وان پلاس

گوشی های امروزی از لحاظ اندازه صفحه نمایش رشد کرده اند و تجربه بهتری را برای تماشای فیلم ها، گشت و گذار در وب سایت ها و انجام بازی در اختیار کاربران قرار می دهند.

گوشی های بزرگ برای دست های کوچک؟

اما نکته منفی این است که گوشی های بزرگ تر نیاز به باتری های بزرگ تری دارند و همچنین گوشی های هوشمند می توانند برای افرادی که دست های کوچکی دارند، مناسب نباشد. با این حال به نظر می رسد که این مشکل به گردن همه شرکت هایی است که در تولید گوشی های تلفن همراه با نمایشگر بزرگ از یکدیگر سبقت می گیرند و هیچ کدام گوشی های کوچک تولید نمی کنند. اکنون وان پلاس در پی این است که این روند را تغییر داده و گوشی هایی با اندازه کوچک تر بسازد.

گوشی های وان پلاس

مشکل باتری در گوشی های کوچکتر

پت لائو، مدیرعامل شرکت وان پلاس طی گفت و گویی اظهار داشت که این شرکت تا زمانی که مشکلات باتری را حل نکند، فعلا اقدام به ساخت یک گوشی هوشمند کوچک نخواهد کرد. او بیان کرد: «اگر ما بتوانیم مشکل باتری را حل کنیم، قطعا یک تلفن همراه کوچک تر خواهیم ساخت. اما باید تقاضا برای این سایز را سنجید. با مورد کاوش قرار دادن این صنعت، فناوری باتری ها در طول این سال ها تغییر زیادی نکرده است.»

این وضعیت کمی پیچیده است، جایی که گوشی های هوشمند با نمایشگرهای بزرگ به معنای نیاز به باتری های بزرگ تر است. در عین حال، یک گوشی کوچک تر ممکن است فضای لازم برای جایگزینی باتری قدرتمند را نداشته باشد که این نیز می تواند به نوبه خود عمر باتری را تحت تاثیر قرار دهد.

گوشی با صفحه نمایش 3.3 اینچی

چندی پیش مطلبی در مورد گوشی کوچک پالم نوشتیم که به تازگی رونمایی شده بود و یکی از گوشی های کوچک موجود در بازار است. اگر خواهان بررسی تخصصی این مطلب هستید می توانید از همین لینک در مورد آن بخوانید. اما فعلا همینقدر بدانید که این گوشی دارای صفحه نمایش 3.3 اینچی است و نخستین محصول شرکت پالم به نام Palm phone است. در انتهای مقاله این نتیجه رسیدیم که پالم فون گوشی خوبی است و ویژگی های بهینه تری از ساعت های هوشمند را دارد، اما با قیمت 350 دلار و ابعاد این گوشی، می توان ساعت های هوشمند مبتنی بر LTE  خرید و تمام اموری که با گوشی می توان انجام داد را با ساعت هوشمند حرفه ای تری به انجام رساند. نظر شما در این مورد چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها