گوشی های Pixel 2 XL ارزان شد

0
989
گوشی های Pixel 2 XL ارزان شد

گوشی های Pixel 2 XL ارزان شدکالاسودا_ به تازگی خبری در مورد گوشی های Pixel 2 XL منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی با تخفیف استثنایی در سایت های مختلف به فروش می رسد.

تخفیف گوشی های Pixel 2 XL

شرکت گوگل به تازگی از گوشی Pixel3 و Pixel 3 XL رونمایی کرده است که و معنی این موضوع کاملا مشخص است : گوشی های پیکسل سری قبل دارای تخفیف قابل توجهی می شوند. اگر شما از گوشی Pixel 3 XL و شکاف روی گوشی و قیمت 799 دلاری آن لذت نبردید ، زمان خوبی است که از این تخفیف استفاده کنید.

شما می توانید گوشی Pixel 2 XL سال گذشته را با قیمت 549 دلار خریداری کنید. قطعا شما باید از سیستم ورایزن برای این خرید استفاده کنید. مدل 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی آن فعلا برای کاربران آماده شده است.

اگر شما دوست ندارید مدل Pixel 2 را خریداری کنید و چشم به تخفیفات در مورد Pixel 3 دوخته اید ، باید به شما بگوییم که در آینده این گوشی نیز با تخفیفات 100 دلاری مواجه خواهد شد. قطعا اگر شما به دنبال تخفیفات ورایزن در این زمینه هستید باید از خط ها و سرویس های این شرکت استفاده کنید.

توضیحاتی در مورد گوشی Pixel

پیکسل نخستین گوشی‌ هوشمند گوگل محسوب می‌شود. تا پیش از این گوگل گوشی‌های هوشمند را تحت برند نکسوس و با همکاری کمپانی‌های دیگری نظیر اچ‌تی‌سی، سامسونگ، ال‌جی و هواوی، روانه‌ی بازار می‌کرد. در ساخت این گوشی‌ها، کمپانی سازنده نیز نقش پررنگی داشت و در حقیقت طراحی گوشی‌های نکسوس، اغلب اوقات از سایر محصولات کمپانی سازنده الهام گرفته می‌شد.

اما این بار شرایط فرق می‌کند و پیکسل نخستین گوشی هوشمندی است که به‌طور کامل توسط خود گوگل طراحی شده است و اچ‌تی‌سی صرفا سازنده‌ی آن است؛ بنابراین برخلاف گوشی‌های نکسوس، بر روی پیکسل اثری از لوگوی اچ‌تی‌سی وجود ندارد. امروزه در بسیاری از مواقع، طراحی گوشی‌های هوشمند جدید هر شرکتی قابل پیش‌بینی است.

گوشی های Pixel 2 XL ارزان شد

یا با گوشی هوشمندی با بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی طرف هستیم یا در ساخت آن از شیشه استفاده شده است. اما به نظر می‌رسد که گوگل سعی داشته تا روند دیگری در پیش گیرد؛ این شرکت بدنه‌ی گوشی هوشمند خود را با ترکیبی از فلز و شیشه ساخته است. بخش پشتی پیکسل شامل دو بخش است؛ نیمه‌ی بالایی این گوشی، پنلی از جنس شیشه‌ی 2.5D است که دوربین، فلش و حسگر اثر انگشت را در برمی‌گیرد، درحالی‌که نیمه‌ی پایینی فلزی است و بر روی آن لوگوی G خودنمایی می‌کند.

ضمن اینکه نوارهایی پلاستیکی نیز به جهت بهبود آنتن‌دهی گوشی، در بخش بالا و پایین آن به چشم می‌خورند. لبه‌های تراش‌خورده‌ی گوشی باعث می‌شود در دست گرفتن آن، حس لذت‌بخشی به کاربر منتقل کند و سطح زبر بدنه‌ی فلزی گوشی سبب آن شده است که به‌راحتی در دست لیز نخورد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها