رنگ گوشی های Realme X از سبزیجاتی مانند پیاز و سیر الهام گرفته است!

0
327
رنگ گوشی های Realme X از سبزیجاتی مانند پیاز و سیر الهام گرفته است!

بسیاری از کاربران رنگ های تیره برای گوشی را دوست ندارند. تعدادی از برندها برای انها رنگ هایی مانند نقره ای و طلایی ارائه کرده اند اما برندهایی مانند Realme پا را فراتر گذاشته و از رنگ های موجود در طبیعت و سبزیجاتی مانند پیاز و سیر الهام گرفته است!

الهام از رنگ های سبزیجات

Realme برند سابق اوپو است و طراح معروف آن که یکی از معروف ترین طراحان صنعتی ژاپن است برای ساخت گوشی های جدید رنگ های جدیدی را الهام گرفته از سبزیجات معرفی کرده است.

دو نسخه رنگی جذاب

نائوتو فوکاساوا که ممکن است او را با طرح های نمادین بشناید، گوشی را به المان های آشپزخانه نزدیک می کند و این در رنگ ها و طراحی گوشی Realme X اجرایی شده است. این گوشی ها در دو نسخه مختلف رنگی به رنگ های پیاز و سیر موجود شده اند. اما نگران نباشید این گوشی ها بو نمی دهند!

پانل های عقب این گوشی اندکی بافت زبر دارند و درجه ای از پراکندگی نوری در آنها وجود دارد که موجب می شود ظاهری جذاب به آنها داده شود. این طراح می گوید: تیم طراحی 72 آزمایش طراحی و بیش از 300 نمونه تعدیل شده را مورد تست قرار داده است تا این زمینه رنگی را کامل کند.

دو نسخه رنگی جذاب

مشخصات فنی

گوشی Realme X را می‌توان همان Realme 3 pro؛ اما با یک نمایشگر آمولد بزرگ ‌تر و دوربین‌ های وان پلاس 7 توصیف کرد. این دستگاه برای پردازش اطلاعات به تراشه 10 نانومتری اسنپدراگون 710 و حافظه رم 4، 6 یا 8 گیگابایتی متکی خواهد بود. ضمن اینکه 64 یا 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی دارد.

طراحی مینیمال

مکانسیم پاپ آپ هم سبب شده که نیازی به برش ناچ روی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی نباشد. به طور کلی این گوشی ها با یک طراحی مینیمالیسم شامل رنگ های گرم و سرد طراحی شده اند و طراح آنها روی سه عنصر رنگ، مواد و پرداخت کاری این نسخه ها کار کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها