گوشی هواوی میت 40 مجهز به واقعیت افزوده Unseen

0
1577

طی چند ماه آینده هوآوی جدیدترین پرچمدار خود، یعنی سری Mate 40 را رونمایی خواهد کرد. براساس گزارش‌های اخیر در کنار آن هواوی اخیراً تست داخلی دو برنامه جدید با نام Unseen و Unseen Editor را آغاز کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، برنامه Unseen یک برنامه هوشمند جدید است که از فناوری AR برای ساخت یک دنیای مجازی موازی در کنار دنیای واقعی استفاده می‌کند.

به گفته این منبع، به نظر می‌رسد که برنامه ” Unseen ” شاخه‌ای از Huawei Hetu است. وی در ادامه حدس زد که این ویژگی با سری Huawei Mate 40 وارد می‌شود.

اخبار اخیر در مورد هواوی

اخیراً هواوی به دلایل مختلف در صدر اخبار بوده است. در مرحله اول، U.K این شرکت چینی را از شبکه 5G خود اخراج کرد. هوآوی نیز اعلام کرد که انگلستان تنها دنباله رو آمریکا است و به دلایل امنیتی هوآوی را ممنوع نکرده است. علاوه بر این، محدودیت‌های ویزا از سوی آمریکا برای کارمندان هوآوی اعمال شده است.

با وجود همه این مشکلات، این شرکت در همه زمینه‌ها عملکرد خوبی داشته است؛ مشاغل آن رونق گرفته و در بخش 5 جی نیز پیشرفت‌هایی داشته است.

علاوه بر این، غول فناوری تصمیم گرفته است تا با ایالات متحده آمریکا مبارزه کند و آنچه را که از دست داده با شکایت از شرکت‌های آمریکایی به دست آورد. هوآوی در زمینه ثبت اختراع از شرکت‌های آمریکایی مانند HP، Verizon و Cisco شکایت کرده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها