چرا گوشی هوشمند آنر V20 بخریم؟ پرچمداری با قیمت مناسب

0
411
چرا گوشی هوشمند آنر V20 بخریم؟ پرچمداری با قیمت مناسب

گوشی های هوشمند آنر را می توان یکی از پرطرفدارترین موبایل های موجود در بازار ایران دانست. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیاری دارد که می تواند شما را به عنوان یک محصول قدرتمند به خرید ترغیب کند. حال در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا گوشی هوشمند آنر V20 بخریم.

دوربین هیجان انگیز و 48 مگاپیکسلی آنر

گوشی موبایل آنر V20دارای لنز 48 مگاپیکسلی IMX 586 است. این روزها بازار دوربین های 48 مگپیکسلی در بازار جهانی بسیار گرم است، در کنار لنز 48 مگاپیکسلی شرکت سونی، سنسور ToF وجود دارد، این سنسور نیز به یکی از پرطرفدارترین لنز های سال جاری برای گوشی های هوشمند پرچمدار تبدیل شده است. این پرچمدار قدرتمند در بخش دوربین فیلم برداری نیز قابلیت فیلم برداری 4K را برای کاربران مهیا می کند. به طور کلی دوربین اصلی این گوشی هوشمند را نمی توان با پرچمدارای مانند پی 30 پرو و میت 20 پرو مقایسه کرد اما متناسب با قیمت این محصول شرایط خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در کنار این لنز های قدرتمند برای دوربین اصلی شاهد لنز 25 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی هستیم. . این لنز با گشودگی دریچه دیافراگم 2 می تواند به ثبت تصاویر شما بپردازد.گوشی هوشمند آنر V20

پردازنده 7 نانومتری

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود گوشی هوشمند آنر V20 بخریم مربوط به پردازنده این محصول است، در حال حاضر گوشی های هوشمند محدودی در بازار جهانی هستند که از پردازنده 7 نانومتری بهره می برند. کمپانی هواوی برای گوشی های هوشمند برند هواوی  و آنر چیپست کایرین 980 را طراحی کرده و در گوشی های هوشمند خود به کار می گیرد. با وجود اینکه گوشی های هوشمند دیگری نیز از این پردازنده بهره می برند قیمت پایین تر گوشی هوشمند آنر V20 می تواند دلیل خوبی برای خرید این پرچمدار قدرتمند باشد.

باتری 4000 میلی آمپری

گوشی های هوشمند آنر در سال های اخیر پیشرفت های خیره کننده ای در بخش باتری داشته اند، حال نوبت به پرچمدار آنر وی 20 رسیده و در این محصول نیز شاهد باتری 4000 میلی آمپری هستیم که به دلیل حضور پردازنده کم مصرف کایرین 980 شرایط ایده آلی را برای کاربارن ایجاد می کند، این گوشی هوشمند در بخش شارژ سریع دارای دو نسخه است، محصولاتی که در بازار هند روانه بازار فروش می شوند از فناوری شراژ سریع 18 واتی بهره می برند و در سایر نقاط جهان نیز شاهد حضور گوشی هوشمند آنر V20 با فناوری شارژ سریع 22.5 واتی هستیم و کاربران می توانند 55 درصد شارژ گوشی های هوشمند خود را در 30 دقیقه شارژ کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها