گوشی هوشمند آنر V20؛ شگفتی سازی در آخرین روزهای سال 2018

0
1074

گوشی هوشمند آنر V20 در بنچمارک Antutu امتیازهای جالب توجهی دریافت کرد. این گوشی هوشمند که یکی از جذاب ترین گوشی های عرضه شده در پایان سال محسوب می شود، توانست خود را به عنوان یک گوشی هوشمند قدرتمند به کاربران سراسر جهان معرفی کند.
در روزهای اخیر، بیشتر اخبار مربوط به برند آنر را گوشی هوشمند آنر V20 پوشش می دهد. این گوشی هوشمند فوق حرفه ای توانسته است در کنار ویژگی های خاص خود، امتیاز 291244 را به دست آورد که در نوع خود بسیار جالب توجه خواهد بود. در این بنچمارک، ویژگی های دیگری نیز در مورد گوشی هوشمند آنر  V20منتشر شد که قصد داریم دراین مطلب به مرور آنها بپردازیم.
گوشی هوشمند آنر V20

گوشی هوشمند آنر V20چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

بر اساس امتیاز به دست آمده، این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 980 بهره خواهد برد. این پردازنده هفت نانومتری در حال حاضر برترین محصول کمپانی های سیلیکون محسوب می شود که در اختیار شرکت هوآوی است. با وجود این، گوشی هوشمند آنر V20 از پردازنده ای مانند پرچمداران هوآوی استفاده خواهد کرد تا به رقابت با گوشی های هم رده خود بپردازد. هنوز مشخص نیست که هوآوی برای این گوشی هوشمند چه رم نرم افزاری را در نظر گرفته اما حضور حافظه داخلی 128 گیگابایتی در این محصول تقریبا قطعی خواهد بود.
در حال حاضر اطلاعاتی در مورد باتری و اندازه صفحه نمایش این محصول در اختیار نیست، با این حال خبر دوربین تک لنز این گوشی هوشمند هیجان های بسیاری را به همراه خواهد داشت. مدتی پیش اخباری منتشر شد که نشان می داد این گوشی هوشمند با یک لنز 48 مگاپیکسلی روانه بازار فروش خواهد شد. این لنز را می توان یکی از خاص ترین لنزهایی در نظر گرفت که هوآوی برای ساخت گوشی موبایل از آن استفاده خواهد کرد، زیرا هوآوی در سال های اخیر حتی برای گوشی های ارزان قیمت خود نیز از لنزهای دوگانه استفاده کرده است.
با توجه به اخبار موجود، این گوشی هوشمند روز 26 دسامبر در بازار چین رونمایی می شود و مدتی بعد شاهد رونمایی این گوشی هوشمند در بازار اروپا خواهیم بود. بر اساس اخبار منتشر شده، این گوشی هوشمند با قیمت کمتر از 450 دلار روانه بازار فروش می شود تا بتواند برند آنر را به یکی از بزرگ ترین اهداف خود، که موفقیت در بازار اروپاست، برساند.
کمتر از یک ماه پیش مدیران برند آنر مراسمی را برگزار کردند که طی آن، اخبار جالبی در مورد این برند به صورت رسمی منتشر شد. همچنین در این مراسم برند آنر موفق تر از شیائومی در بخش فروش آنلاین در بازار چین اعلام شد؛ بدون شک این موضوع روی فروش برند آنر در سال آینده نیز تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها