آیا گوشی هوشمند آیفون SE2 به زودی روانه بازار فروش می شود؟

بر اساس شایعات منتشر شده گوشی هوشمند آیفون SE2 به زودی رونمایی می شود. این موضوع هنوز به صورت رسمی توسط کمپانی اپل منتشر نشده است اما به نظر می رسد این کمپانی مشهور قصد دارد تنوع محصولات خود را افزایش دهد و گوشی هوشمندی با قیمت پایین روانه بازار فروش کند، این موضوع به شایعات در مورد گوشی هوشمند آیفون SE2 قدرت می دهد.

حدود سه سال پیش کمپانی اپل گوشی هوشمند آیفون SE را با امیدواری بسیار زیاد روانه بازار فروش کرد. این گوشی هوشمند که برخی از قابلیت های برترین گوشی هوشمند این برند محبوب را در کنار خود می دید و از قیمت مناسب تری بهره می برد، نتوانست فروش بسیار خوبی به دست آورد و تنها در کشور هند مورد تایید کاربران قرار گرفت و توانست فروش مد نظر اپل را به دست آورد. در سایر کشور های جهان نیز این گوشی هوشمند به دلیل فروش بسیار پایین با افت قیمت توسط اپل رو به رو شد تا بتواند محصولات خود را به فروش برساند. نسخه قبلی این گوشی هوشمند به نوعی یک پروژه شکست خورده برای کمپانی محبوب و پرفروش اپل به شمار می رود.

حال به نظر می رسد اپل قصد دارد پروژه ناموفق خود را با تغییراتی گسترده روانه بازار فروش کند تا بتواند فروش خود را در مقایسه با سال گذشته بهبود دهد. بسیاری از کارشناسان قیمت بالای محصولات اپل را مهم ترین دلیل برای کاهش فروش گوشی های هوشمند این برند می دانند و در مرحله بعد شباهت این گوشی های هوشمند باعث افت فروش شده است. در حال حاضر بسیاری از برند های موبایل به خصوص چینی ها گوشی های هوشمند خوش قیمتی را با قابلیت های بسیار خوب در اختیار کاربران قرار می دهند و مشکلات ایالات متحده با چینی ها نیز این موضوع را قدرتمند تر می کند.

آیا گوشی هوشمند آیفون SE2 با همین نام وارد بازار فروش می شود؟

در مورد نام این گوشی هوشمند هنوز نمی تواند اظهار نظری کرد اما به نظر می رسد کمپانی اپل گوشی هوشمند خود را باید میان دو نام آیفون SE2 و آیفون XE انتخاب کند و باید دید این کمپانی مشهور در صورت رونمایی از این محصول چه نامی را برای گوشی هوشمند صفحه نمایش کوچک خود در نظر خواهد گرفت.در یکی از گزارش های مربوط به کمپانی اپل از گوشی هوشمند با نام XE یاد شده است که باید دید آیا نام این گوشی هوشمند است یا خیر.

گوشی هوشمند آیفون SE2 چه قابلیت هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

در مورد قابلیت های این گوشی هوشمند شایعات بسیاری وجود دارد که مهمترین آن مربوط به صفحه نمایش می شود. نسخه قبلی گشوی هوشمند آیفون Se صفحه نمایش 5.42 اینچی داشت و به نظر می رسد این گوشی هوشمند جدید نیز با همین اندازه صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار گیرد. البته این موضوع را در نظر بگیرید که بدون شک ابعاد گوشی هوشمند آیفون SE2

با نسخه قبلی تفاوت های بسیاری خواهد داشت و باید شاهد کاهش حاشیه های این گوشی هوشمند باشیم. بر اساس اخبار منتشر شده گوشی هوشمند صفحه نمایش کوچک آیفون از پنل آمولد بهره می برد.

اگر قابلیت های گوشی هوشمند آیفون SE2 مانند گوشی هوشمند نسخه قبلی باشد باید شاهد دوربینی ضعیف تر از پرچمداران این کمپانی باشیم که استفاده از لنز 12 مگاپیکسلی آیفون ایکس آر بسیار محتمل است. این لنز بسیار بزرگ با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کرده است.

همانطور که بیان شد در مورد زمان رونمایی این گوشی هوشمند هنوز خبری منتشر نشده است اما به نظر می آید در ماه های پایانی سال جاری میلادی این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی شود تا بتواند کمی از فشار های روی گوشی های هوشمند آیفون در مورد فروش ضعیف را جبران کند. در مورد قیمت گوشی هوشمند یاد شده نیز شایعاتی وجود دارد که به نظر می رسد این گوشی هوشمند قدرتمند با قیمتی در حدود 600 دلار به صورت رسمی فروش خود را آغاز کند.

بدون شک این گوشی هوشمند اگر به زودی روانه بازار فروش شود مورد تایید علاقه مندان گوشی هوشمند با صفحه نمایش کوچک قرار می گیرد البته در مورد این نوع محصولات قیمت نیز تاثیر بسیار زیادی روی فروش آن ها خواهد داشت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

تولید ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی توسط خودروسازان آلمانی

خودروسازان آلمانی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی تولید کرده و از…

3 روز پیش

خلاصه افتتاحیه WWDC 2024 در ۱۰ دقیقه

به گزارش کالاسودا، در این ویدئو خلاصه ۱۰ دقیقه‌ای از رونمایی‌های نرم افزاری اپل در…

4 روز پیش

حرکت عجیب یا معقولانه ترکیه علیه خودروهای چینی

ترکیه  علیه خودروهای چینی تعرفه ۴۰ درصدی اعمال می‌کند. به گزارش کالاسودا، در سال ۲۰۲۳،…

6 روز پیش

رونمایی از شاسی بلند Luxeed S9؛ محصول مشترک هوآوی و چری علیه تسلا

Luxeed S9؛ جدیدترین خودرو برقی، محصول مشترک هوآوی و چری در پاسخ به تسلا مدل…

1 هفته پیش

همه چیز درباره خودرو برقی تسلا مدل ۲

خودرو برقی تسلا مدل ۲ پر مخاطب ترین خودروی برقی است که جهان تقریبا چیزی…

1 هفته پیش

کشف دلیل اصلی التهاب روده توسط محققان انگلیسی

گروهی از محققان انگلیسی مدعی شدند با تجزیه و تحلیل ژنتیکی دلیل اصلی التهاب روده…

1 هفته پیش