مشخصات گوشی هوشمند آیفون XI به صورت غیر رسمی منتشر شد

1
2281
مشخصات گوشی هوشمند آیفون XI به صورت غیر رسمی منتشر شد

مشخصات گوشی هوشمند آیفون XI فاش شد. کمپانی اپل قصد دارد در سال 2019 فروش بسیار خوبی را تجربه کند تا فروش ناامید کننده خود در سال 2018 را جبران کرده و به جایگاه دوم خود در رده پرفروش ترین برندهای موبایل دست یابد.

گوشی هوشمند آیفون XI یا همان آیفون ایکس اس نسخه 2019 قرار است با صفحه نمایش 5.8 اینچی روانه بازار فروش شود. همچنین این گوشی هوشمند با سه لنز دوربین روانه بازار فروش خواهد شد. کمپانی اپل تصمیم گرفته است برای رقابت با برندهای هواوی و سامسونگ، از لنز سوم نیز برای گوشی های هوشمند خود استفاده کند. بر این اساس، گوشی هوشمند آیفون XI با سه لنز روانه بازار فروش خواهد شد؛ البته ساختار و چیدمان این لنزها برای نسخه مکس متفاوت خواهد بود.

اگرچه کمپانی اپل هنوز برای ساختار و نوع لنزهای موجود در گوشی های جدید خود صحبتی مطرح نکرده است، با این وجود انتظار می رود لنز سوم این گوشی هوشمند از نوع ToF باشد. این لنز در سال جاری مورد تایید بسیاری از برندها قرار گرفته است. همچنین لنز دوم این محصول مانند همیشه تله فوتو خواهد بود.

طبق تصاویر منتشر شده، دوربین گوشی هوشمند آیفون XI به صورت افقی بوده و فلاش ال ای دی این گوشی هوشمند نیز دور لنز وسطی گوشی هوشمند آیفون XI قرار خواهد گرفت. این تصاویر نشان می دهند که کمپانی اپل رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری را در کنار رنگ آبی در نظر گرفته است. اطلاعات دیگر منتشر شده این موضوع را تایید می کند که گوشی هوشمند آیفون XI از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی نمی کند و باید دید اپل برای اینترنت نسل پنجم چه برنامه ای دارد.

گوشی هوشمند آیفون XI چه باتری ای دارد؟گوشی هوشمند آیفون XI چه باتری ای دارد؟

خبرها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند با یک باتری بسیار خوب روانه بازار فروش خواهد شد. اپل تصمیم دارد این گوشی هوشمند را با باتری 4000 میلی آمپری روانه بازار فروش کند. این ظرفیت باتری با توجه به پردازنده کم مصرف این کمپانی، می تواند یک نقطه قوت بسیار خوب محسوب شود.

اپل تصمیم دارد در این گوشی هوشمند از پنل صفحه نمایش اولد استفاده کند تا بتواند کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند. برش نمایشگر این دستگاه در مقایسه با گوشی های هوشمند کنونی اپل، ابعاد کوچک تری خواهد داشت که این موضوع را باید در ابعاد کوچک تر سیستم فیس آیدی جست و جو کرد.

آخرین موضوعی که در مورد گوشی هوشمند آیفون XI می توان مورد بررسی قرار داد، مقاومت این دستگاه در برابر آب است. اپل برای این گوشی هوشمند استاندارد IP68 را در نظر گرفته است و باید شاهد بالاترین استاندارد مقاومت در برابر آب برای این گوشی هوشمند باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
mahrad
mahrad
4 سال پیش

به نظر من که عالیه با آپشن هایی که داره ,اپل معمولا ظرفیت باتری‌هاشو اعلام نمی‌کنه و در عمل قدرتشون مشخص می‌شه. آیفون ۱۰ آر باتری خیلی خوبی داشت، یه روز کامل دووم می‌آورد. باتری آیفون ۱۱ حتی یه ساعت بیشتر هم دووم میاره. بر همین اساس از نظر من باتری قدرتمندی داره، در واقع شما گوشه‌ی ذهن‌تون دارین اینو با گوشی‌هایی از شیائومی و اینا مقایسه می‌کنین با ظرفیت‌های زیاد. من به نظرم آیفون وابسته به عدد نیست، در عمل مشخص می‌کنه که چقدر توان داره. زیبا بودن فریم گوشی یه نظر شخصیه و من عاشقش شدم.یه آپشن دیگه… Read more »