احتمال دارد گوشی هوشمند اوپو Find X اولین موبایل با رم 10 گیگابایت نباشد

0
533
احتمال دارد گوشی هوشمند اوپو Find X اولین موبایل با رم 10 گیگابایت نباشد

احتمال دارد گوشی هوشمند اوپو Find X اولین موبایل با رم 10 گیگابایت نباشدکالاسودا- گوشی هوشمند اوپو Find X ممکن است اولین گوشی هوشمند مجهز به رم نرم افزاری 10 گیگابایتی نباشد. در روز های اخیر خبر های منتشر شد که نشان می دهد اوپو قصد دارد خاص ترین محصول خود را با رم نرم افزاری 10 گیگابایتی عرضه کند این نسخه قرار بود با حافظه داخلی 256 گیگابایتی روانه بازار فروش شود و گوشی هوشمند اوپو Find X اولین موبایل همراه با رم نرم افزاری 10 گیگابایتی لقب گیرد. حال امروز خبر هایی منتشر شد که نشان می دهد شاید اوپو تولید این محصول را آغاز نکند یا اولین برندی نباشد که این ویژگی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

البته هنوز دلیل انتشار این خبر مشخص نیست و احتمال دارد که اوپو طبق بررسی های خود به این نتیجه رسیده که این موضوع ممکن است صرفه اقتصادی نداشته باشد یا تغییر خاصی در حال حاضر روی گوشی های هوشمند این برند ایجاد نکند به گونه ای که یک امتیاز منفی برای این برند و گوشی هوشمند اوپو Find X لقب گیرد. به هر حال دیر یا زود باید شاهد عرضه گوشی های هوشمند با رم نرم افزاری 10 گیگابایتی باشیم. در حال حاضر بالاترین رم استفاده شده در گوشی های هوشمند هشت گیگابایت است که روی گوشی هوشمند اوپو Find X مورد استفاده قرار گرفته است.

احتمال دارد گوشی هوشمند اوپو Find X اولین موبایل با رم 10 گیگابایت نباشد

گوشی هوشمند اوپو Find X را باید جنجالی ترین موبایل سال 2018 دانست که با ظاهری خاص کاربران سراسر جهان حتی علاقه مندان به گوشی های هوشمندی که برند اوپو در آن کشور فعالیت ندارد را به خود جذب کرد. این موبایل هیجان انگیز یکی از قدرتمند ترین و زیبا ترین موبایل های سال محسوب می شود که فروش بسیار خوبی را نیز تجربه می کند. این گوشی هوشمند یک نسخه سفارشی طرح لامبورگینی دارد که با قیمتی در حدود 1700 یورو به فروش می رسد.

گوشی هوشمند اوپو Find X چرا خاص ترین لقب گرفت؟

گوشی هوشمند اوپو Find X در بخش دوربین بسیار جالب عمل می کند. این گوشی قدرتمند در بخش دوربین حالت کشویی دارد و برای استفاده از دوربین قابلیت پاپ آپ فعال می شود. اوپو برای این گوشی هوشمند از دو لنز 20 و 16 مگاپیکسلی استفادع کرده است و در بخش دوربین سلفی نیز شاهد قدرتنمایی این برند با لنز 25 مگاپیکسلی خواهیم بود. قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K دیگر ویژگی مناسب این گوشی هوشمند محسوب می شود. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 750 دلار در حال حاضر یکی از برترین موبایل ها در بازار آسیای شرقی محسوب می شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها